Gomorron 4/2-08!!
Man blir lite förvånad att ingen skrivit nån morrontråd än…
Hur som helst , här är det -13 och ca 1dm snö ute… ska snart väcka ungar som ska till skola och själv ska jag jobba några timmar över lunch.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon. Här är all snö borta som kom i helgen. Solen skiner. Kommer att sitta vid datorn större delen av dagen.
Sköt om er

Från snöstorm igår till slaskväder idag! Tänk om någon kunde bestämma sig… Ska jobba ikväll så jag har halvledigt idag,,o inget är inplanerat,,
God morgon!Vart tog den vackra vita snön vägen? Snacka om tvära kast av Moder Natur.Jag försöker vakna till liv med en mugg kaffe, för att snart kunna följa en väninna till sjukhuset.Sedan ska jag städa klart i arbetsrummet.Det är iaf min plan.Ha det så gott.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Ja snön är borta här också, inget kul alls.
Är hemma med sjuktbarn igen så det blir till att hålla sig inne tills gubben kommer hem från jobbet. Ha en trevlig dag alla!
#0 Riktig vinter. Så härligt! Själv trodde jag att det var slask idag igen och gick hemifrån med kalla halkiga allvädersstövlar. Halkade runt och frös om fötterna. Väl hemma igen hittade jag Maxen i köksgarderoben… Katterna blev glada igen efter lite tonfisk, Charlie fick slicka burken t om vilket han gillade 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet