God morgon 2008-02-02
God morgon. Ska snart i väg till Skogås och kattutställningen där, men har ingen katt med mig. Ska bara sitta i monter.
Sköt om er

God morgon får man väl säga trots livliga grannar o poliser…Vissa skall inte dricka sprit!!
Men i övrigt är det bra..kattungarna är kvar i sin hage som jag gjorde iordning i går..Pippi har börjat tiita på sin nya bolåda i sovrummet..så vi får hoppas att hon gillar den.
Ha en bra dag o Lycka till på utställningen…

God morgon…om än en mulen sådan.
Ska strax iväg och lämmna V-75 raden sedan iväg mog Skogås och kattutställningen…utan katt…
Igår arbetade jag första dagen på mitt nya arbete…kändes verkligen jättebra och roligt…rent, välorganiserat härlig personal…ja halva styrkan är sedan min Huddinge tid…en av dem är min gamla "jourkompis"..så jag tycker mig känna att jag kommer att stormtrivas.
Nu lite kaffe bara och sedan lämna hemmet…
Ha en jättebra dag !!

God morgon vänner.Smyger omkring på kryckor och skrämmer de stackars katterna, de gillar inte mattes stödpinnar..Hoppas ni hade trevligt på utställningen i Skogås, ni som var där.Och vila upp er inför arbetsveckan, ni som har nya jobb!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God förmiddag! Nu åker familjen iväg på kalas hos Natali där sonen precis fyllt år! Ska bli skoj för barnen att träffas igen! Och för mig att få träffa både fyr- och tvåfotingar. :)
ha en bra dag!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God dag!
Har tyvärr en sjuk dotter så kan inte åka på kalas idag. Hon har åkt på flunsan och hade runt 40 i feber hela dagen igår och även om det är bättre idag så är det fortfarande rätt hög feber.
Hoppas det blir en bra dag för er alla!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#6 Jag hoppas verkligen att hon kryar på sig. =) Vi hade nog en bra dag, även om det så klart hade varit roligt med er med. Vi får ta igen det nästa helg!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.