Sioux-kullen, 2 veckor
*pust* Ta kort på dessa vildbattingar var INTE lätt och jag har inte haft tid att fixa framifrånbilderna ännu, men håll tillgodo med vad som faktiskt LYCKADES fastna på plåten igår! ;)
Först ut Ettan, som idag blir namngiven till Wenonah, Dakota-dialekt som betyder Förstfödd dotter. Passande då hon VAR den första dottern som föddes. Färg TROR vi är svartsköldpaddagoutimaskad, ev med vitt.
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Nästa på tur blir Tvåan som idag namngivits till Akecheta, Sioux-dialekt för Kämpe el Krigare. Han har verkligen fajtats om maten och allt sen han föddes, nu är det han som helst kastar sig på syskonen och slickar eller nafsar på dem. Tänk, så liten och ändå en liten krigare. :) Färg TROR vi är brunagoutimaskad, ev med vitt.
www.shaneequas.com
Trean heter redan Wapi. :) En riktig liten gosebjörn som vi bara är såååå förälskade i. Älskar att bli kliad på magen och slickar och suger sina tassar. Har mest päls av dem alla och vår lilla kelgris. Färg TROR vi är brunagoutimaskad, ev med vitt.
www.shaneequas.com
Fyran har inte fått sitt namn än. Velar och har mig och har några att välja på … väntar ett tag till. Hon är en riktig vildbatting, skriker och tjoar och uppför sig på alla sätt som jag tror en padda ska göra. ;) Line kallar henne för ko-paddan eller nåt … ;) Färg TROR vi är svartsköldpaddmaskad med vitt, ev med mönster. Tror jag ser lite ränder på benen men är osäker.
www.shaneequas.com
EN bonusbild så länge …. hela kullen samlad .. och gissa hur LÄTT det var att få alla dessa vildbattingar att titta framåt … samtidigt???!?! Det här var bästa bilden …. :(
www.shaneequas.com
Sötnosar 

Söta maskade kissar….*suck*

Sötpluttar! Tycker Wapi var ett gulligt namn 
Puss!!!!

Underbara är dem alla 4 men paddan 

Yes vad goa de är. Snart kommer vi och pussar!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag dööör cherish! Så söta så söta så söta! Ja, det är nog allt jag har att säga. Mmmm. Och bra namn har du hittat på också. Säkert dyker det rätta upp på fyran också snart.
Sötisar! 
Alla är jättesöta men paddan vill ha

..puss lilla förstfödda tjejen ..puss "min " lilla krigare…ja puss alla små sötnosar….ser ut som små surikater…

Åhhhhhh… jag blir helt sjuk!!! 
Den där sista honan som inte fått namn ännu är min apsoluta favvo på de bilderna! Härlig fläckar på örat!

Lika ljuvliga hela högen.
Stolt ägare till tre La permer
Tack allihop! :) De ÄR helt bedårande, kan sitta och titta på dem i timmar om det gick när de sover, busar och har sig … tur att jag kan göra det från jobbet oxå … ;) Lite iaf ….
#10: Japp, vi väntar! Är det denna el nästa helg???
#11: Dö inte är du snäll, du kan få fler bilder att titta på sen så fort jag får tid att fixa dem … lovar!!! :) Jaa, velar som sagt mellan några namn så vi får se vad det blir.
#14: *fniss* De gör verkligen det, mamma Phoebe sitter ofta som en surikat, kanske går det i arv … ;)
#15: Hon är verkligen läcker, en riktig vitfläck!! Blir spännande när färgen i "paddningen" kommer oxå … ko-paddan ….
www.shaneequas.com
Förresten … öronen börjar öppna upp på dem oxå nu … örontipparna pekar alla uppåt … visst brukar de göra det …? *fniss*
www.shaneequas.com

#17 Denna, hoppas jag vi får. Nästa är jag ju lite upptagen hela helgen antar jag
.

Vilka sötnosar, ska bli skojigt att se när de maskar ut ordentligt!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Kom till 'mamma' Wapi!!
Så söta men hjärtat klappar ju extra för Wapi helt klart!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Kommer med lite bilder igen …. 
Här är en bild på Wenonah, hon var svårast att fotografera
www.shaneequas.com
Den sista p henne, och jag stryper henne inte, så ni inte tror det!!
www.shaneequas.com
Och sista, lika här - jag stryper honom inte!!
www.shaneequas.com
Här kommer bild på Wapi, som får oss att tänka på en isbjörn .. :)
www.shaneequas.com
Och sista, lika här, stryper honom inte!
www.shaneequas.com
Här kommer bild på Fyran som inte fått nåt namn än, tycker att hon påminner om en vingmutter med sina stora öron! :)
www.shaneequas.com
Och här är sista, lika här ….stryper henne inte!
www.shaneequas.com

Men ååhhhh…pusskalas…vilka raringar

Mysiga har de alltid varit.
Tror alla ser ut o vara vitfläck va?
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Åh gosingarna då. Önskar så att Alexandra inte låg med 40 graders feber nu i helgen.
Wapi har ju en helt underbar snöstjärna i ansiktet!
Snuttbäbisarna! Det är bara att bildbompa på cherish! ingen av oss grinar för det.
Möjligen skulle det vara för att det är så långt till dig så att man inte kan komma förbi och ploppa ner några gullungar i väskan!
#35: Vet inte än om alla är vitfläckar men jag är säker på två och osäker på en. :)
#36: Hoppas Alexandra kryar på sig så träffas vi i veckan istället!! Har inte tänkt på det men visst är det nog en stjärna där! :)
#37: Haha! Nädu,nån kattnappning blir det inte! Kommer att inspektera besökarnas fickor framöver, var så säker!!!! ;)
www.shaneequas.com
Åhh dem är sååå söta!!! Wapi är verkligen en underbar söt liten kille!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se