Fler bilder...

Måste säga att de har något speciellt. Jag är så förtjust i dem. Om det är utstrålningen eller vad men de är urmysiga.
Jag hade gärna haft en av dem hos mig, tur att de är upptagna nu, annars hade Fredrik blivit less på mitt tjat. Jag har t.o.m försökt med att få en ny liten kisse i 40års present istället för att spendera det dubbla på en fest, men nej då. Festen var mycket bättre…………..
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag skulle ha kvar allihopa men jag har inte plats o sen kan man ju inte spara allt….Påminn Fredrik att jag får en kull nästa vecka med samma pappa o en annan snygg hona..
Åh vad de är söta! 

Men pusskorvarna, jag vill också ha…
Bryntin …. *puss*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#7 Kan bli farligt, men Fredrik verkar inte gå att övertala alls. Vilken underbar Avatar du har nu!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Ja, min Avatar är lilla Lowen eller Lowa som vi kallar henne..Tyckte att jag kunde byta till den istället…
Det skall bli spännande o se vad som kommer ut från nästa hona..hon är en svartsköldpadd o vit. Den kullen hoppas jag ärver både Zigge o Pippis långa smala kroppar o ben. Då har man ev. något att bygga vidare på. Den här kullen fick Zeldas öron o Zigges goa päls..man kan redan se lockarna.