Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 729 ggr
AnnaS
0

OT Flyttar hem!!

På grund av den hemska bostadsbristen här nere i Lund, 8 000 står i aktiv kö hos det kommunala bostadsbolaget, så har jag sökt jobb hemma i Karlstad. Nu är det klart, jag ska flytta inom företaget och börjar i Karlstad 18 februari.

Det ska bli så skönt att krama mina missar igen!

Hanna-H
0

Oj, vad roligt att få tillbaka dit "hit upp" (nåväl, det är ju nästan i grannskapet iaf). Kul att det gick att lösa med jobbet! Glad

MonicaLagerquist
0

Så skönt för dig dina katter och dina föräldrar at du flyttar hem igen.

Stolt ägare till tre La permer

rexmamma
0

Grattis Anna!  Skrattande Vet ju hur du har längtat hem!

RacerDonnans
0

Vad skönt att det ordnat sig för dig. Det blir nog en massa mys från kissarna när du väl är hemma hos dem på riktigt igen.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Aje-T
0

Grattis Anna! Sååå glada dina katter kommer att bli!

[Wiveka]
0

Åhh, grattis Anna!!

AnneAlva
0

Vad skönt för dig och missarna, grattis!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Spotless
0

Härligt för dig och katterna!

LinusCRX
0

Wow! Det måste kännas jättebra!

MariaT
0

Grattis till jobbet på hemaplan, önskar dig lycka till. Skönt att komma hem till kissarna. Glad

chikan
0

Verkligen jättegrattis! Vad skönt att få komma hem igen. Karlstad är en av mina favoritstäder. Tycker att det är väldigt vackert där.

AnnaS
0

Tack allihopa! Det är en enorm lättnad även om det kommer att bli tufft på nya jobbet…

olina
0

Grattis Anna till både jobb och att du får bo på din hemort  med dina fina katter :)

Nya jobbet fixar du med ska du se :)

Lullan1
0

Grattis AnnaS, det måste kännas underbart!

Lycka till med flytten! Glad

A-M.H
0

Grattis..vad skönt..vet ju hur du längtade hem…till din egna lägenhet..med det fina golvet….i hallen..Flört

Skönt att få leva ett normalt liv igen och vara chef över sig själv och "zappen"..

pallemaxwell
0

Grattis, du kommer klara den nya tjänsten galant tror jag Glad Skönt att få flytta hem igen.

Buffy-co
0

Hej igen Anna…Skriver ett Grattis här på sajten också!…Du är verkligen värd att få komma hem nu till dina katter och egen lgh..Nu har du gjort som du var tvungen..du visade också din välvilja och flexibilitet -och jag hoppas verkligen nu att du kommer trivas med det nya jobbet hemma i Karlstad!
Jag har tyckt så synd om dig att bo som du gjorde..och-man borde inte tvingas från sin hemort tycker jag!
Vi hörs snart igen…
Kramar från Annika (med en liten söt Mischa bredvid mig här i sängen..*hjärta-smärta*)

cherish
0

Grattis och lycka till därhemma! Förstår verkligen att du saknat dina kissar så jag önskar dig verkligen allt gott nu!!! *kram*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

emiya
0

Vad roligt för dig! Grattis och lycka till!

smirik
0

Grattis - skönt att du får komma hem

Mewz
0

Håller tummarna för att du fixar jobbet. Du får botanisera på dagens muffins och muta dom om det skulle behövas Flört

Real stupidity beats artificial intelligence every time

AnnaS
0

Tack igen allihopa!! Det är supertrist att lämna alla mina go'a kollegor jag har nere. Jag tycker verkligen om dem så mycket allihop! Men det fungerar inte att bo så här…

#22 Jag är enda tjejen, så gissa om det ska fjäskas och mutas! Cool Mina vanilj- och kardemummamuffins är inte att leka med! Skrattande