Hälsat på "mina" bebisar
Var ner till Stockholm i helgen och var så klart tvungen att ta en sväng förbi Uppsala och hälsa på Sci och Rutan från min kull. Tog en del bilder, men det blir ju tyvärr väldigt tråkiga bilder med den inbyggda blixten. Måste få visa några i alla fall
De är knappt 4 månader gamla så det är inte så länge sen de flyttade, men det har ändå hänt mycket. Framför allt så har de plötsligt fått väldigt söta små vågor.
Först ut är Sci, killen i gänget.

..underbara..visst är det den uuunderbara liiiila killen jag blev så kär i förut..och en lika underbar svaaaart syster…

#6 Ja det tror jag nog att det är 

men gud vilken fin kille….. en mumsbit. Svarta syster är också pussgo men killen är min favo
Men hallå, de är ju jättefina!
Känns alltid lite perverst att prata om katter på det viset men vilka fasta och eleganta kroppar de ser ut att ha! Riktigt rejsiga!
Vad fina de är
Men WOW!! De har ju utvecklats jättefint! Vilket krull Rutan har på ryggen!! Färgen på Sci … *mmmmmmm* Pappa Zorro och mamma Schmii kan verkligen känna sig stolta! :)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
jätte snygga
Wow vilka lockar!!!! De har ju utvecklats kanonfint! Roligt att få se dem igen.

Kanonfina och vad roligt det är att få se hur de utvecklas!
Oj vad snygga dem är 'barnbarnen'!!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vilka snyggingar!!!

Oj, vad de har utvecklats fint! Riktiga gobitar båda två. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Säger bara en sak…
Sci
*lööööv*

Vad kul att ni gillar "mina" skruttar (har lite svårt att sluta tänka på dem som mina hehe..)
#9 yepp, vältrimmade kissar
Ska bli kul att se hur lillråttan här hemma utvecklas. Just nu ser hon mest ut som en liten köttbulle i jämförelse med de där två. Tror jag måste förklara för henne att man inte aaalltid måste äta tills man nästan spricker =)
Ska försöka ta mig iväg någon dag och hälsa på fjärde kissen i kullen. Hon bor bara 5km bort men det är av någon anledning svårare att ta sig dit än till de andra som bor 100mil ifrån.

Oj vad de har vuxit och utvecklats väl!
Vilka underbara ben de har fått! Superhärlig färg på Sci med. Nån gång i mitt liv SKA jag ha en solid lila katt… så är det bara!!!
När får vi se några bilder på din lilla donna som bor hemma då? ;-)

Åhh vad vacker hon är Sosa!!! Pussa på henne från oss!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se