Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 525 ggr
Buffy-co
0

Glömda foton....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har legat sömnlös och gått igenom foton..

Pga jag var sjuk och helt slut på utställningen på Solvalla 1 dec. tror jag att jag inte visade dessa foton??Jag var inte ens med hela dagen utan bara några timmar på e.m och missade tex Mischas visning..därav inga foton på det..

Förlåt om detta är en upprepning..men hittade inte dessa här..

Jag tänkte att S*Jazz-Annas Rosanna:s matte som fick en tråkig dag i lördags- här skulle få påminnas om denna dag-då Roseanna fick mycket bra bedömningar!!(tillsammans med syskonen S*Jazz-Annas White sister och S*Jazz-Annas Georgy Porgy..)Skrattande

PS.Kolla in "det" som killen i rött håller…hmm en ny ras??Èller har jag fångat en alien med neongrön laserblick….FörvånadDS

Buffy-co
0

Ett till…konstigt nog blir det ihoptryckt här..ser inte ut så på min dator..men lägger in det ändå..

Buffy-co
0

Ja..hrmGenerad..dessa damer har ju proffsfotografer till matte o  husse..

Detta utan blixt är ju inget höjdarfoto-med blixt blev inte alls bra..Men ändå- fotomodellerna är ju såå fina!Så jag kan ändå inte låta bli att visa mitt foto på lilla Sessalie och Maya.. - Weminas..

RacerDonnans
0

Om dessa bilder varit ute tidigare så har jag i alla fall missat dem. Tack!!! Syskonen här ovan är så olika och läckra. Kan ju säga att den lördagen inte var min bästa även omdet inte var dålig, då Stacie fick sitt första Ex2 någonsin. Stacie har några BIV, NOM och en BOX i bagaget. Med detta vill jag säga att man har sina bra och sämre dagar men det är de bra man skall minnas, vilket du nu bjöd dessa på här. Det gick ju bra för dem alla den lördagen.

#2 Bilden på fröknarna var ju jättefin. När det är mörkt och utan blixt är det svårt, så du lyckades helt ok. Man ser ju det viktigaste, att det är ena riktigt fina fotomodeller som kan visa upp sig (och destutom samtidigt vilket jag aldrig lyckas med hos mina).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

rexmamma
0

Det kan aldrig bli för många bilder på krulliga kissar :-) Vad gullig du är som lägger ut bild på mina tjejer Kyss. Vi saknade Mischa på Örebroutställningen. Det var ju meningen att hon skulle få revansch.

Buffy-co
0

Kul att ni saknade MischaFlört..men utställningsbiten håller ju AnnaS i och det var inte inplanerat Örebro..så revanschen får väl bli senare!
Men grattis till era fina resultat!Skrattande

Aje-T
0

Men inget på Mauritz? :-(

Buffy-co
0

Nej…jag fattar inte …Ledsen -men jag var inte mig själv den där dagen pga sjukdom..Trodde jag fotade honom faktiskt..men i så fall blev det för mörkt el. ngt för det fanns inte kvar..
Mauritz var ju värsta snyggingen - såå maffig och COOOL där han låg och visade upp sig i buren!Kyss
Får ta foto nästa gång vi ses!!
Missade många katter- jag var ju bara där på sluttampen..så det var ett mycket litet utbud i denna tråd- mest var det som en påminnelse för Medea- Rosannas matte…om hur bra det gick den dagen för den lilla sötnosen!Glad

PetrasLova
0

#7 Kommer du och tittar i Skogås på Lördag Annika?

Jag skall dit….och titta på alla finingarna Glad

Buffy-co
0

Hmm ja jag hade tänkt det..det verkar kul att många kommer- även några kommer utan katt-bl.a A-M.H ..det skulle vara kul att träffa dig också! - vilken dag kommer du??
(Eller är det bara en dag?- har inte kollat inbjudan..Generad)

Det värsta är att det är "fel" sida om stan för mig..men,men..man måste ju röra på sig liteFlört..

Kan inte bestämma säkert ännu bara..

PetrasLova
0

#9 JAg går på lördagen då rexarna ställs ut…

Buffy-co
0

#10..Tack! -hihi..jag kollade just..-självklart blir det i så fall på lördagen för mig med!!Skrattande
Hoppas kunna ses då, vi får se om jag får ihop det..Fundersam

Aje-T
0

#6 Mauritz bugar och tackar för Dina komplimanger!! Nästa gång kanske vi ses på SK's utställning i påsk?Glad