God morgon 2008-01-31
God morgon. Sista januari och ännu ingen vinterliknande väder - om inte detta är vår nya vintertyp. Vad göra idag - vet inte.
Sköt om er
Godmorgon! Hit ska du åka Leffe, här är det vinter och -10 idag, rosa himmel och riktigt så det bet i kinderna ska jag säga! :)
Väcktes av att Phoebe lämnade en kattunge i ansiktet, myyyysigt men lite oroande. Nåt kändes fel … jorå, vi hade inte väckts av radion så vi var 1 tim försenade! :) Vet inte om hon ville väcka mig, få mig att byta i boet eller väga bebisarna - allt det är ju hennes morgonbestyr iaf. ;) Så det blev lite raketfart och iväg. Pojken klämde fingret i en dörr igår och fick sys (fingret kapades nästan vid toppen *ryser*) så personalen skulle informeras osv. DÅ kommer maken på att - ojdå, bilen ska besiktas om en kvart. Så han dumpar mig på vägen dit, och jag får gå till mitt jobb … ;) Lagom trevligt, nu blev jag 30 min försenad till jobbet. Normalt älskar jag att promenera, men inte att komma för sent - sånt avskyr jag! :(
Så med lite kaffe i handen ska jag nu kasta mig över jobbet och sen smyga in och läsa era inlägg.
Ville bara önska er en bra dag allihop!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#1 Om dagen började på sånt vis så kan väl allt bara bli bätre
!!
Här är det ca -8,5 och jag ska snart iväg med lilleman till dagis, sen blir det hem och fixa innan jag ska iväg och jobba eftermiddag/kväll!!
Ha en bra dag allihop!!

Sundsvall bjuder också på vinterväder. -10 kallt och sol. Idag är det min första dag i skolbänken. En 15p kurs på halvfart om hjärtan. Ska faktiskt bli lite roligt.
Min fettpåse Monsun har börjat gå på diet här i dagarna. Det är inte populärt vill jag lova. Det deklarerar han klart och tydligt. "jag vill ha mer mat mamma!!" "NUUUUUUUU!"
Nä, nu ska jag ta och göra mig iordning. Ha en jättebra dag alla!

#1 Nämen OJ då, stackar killen. Han har då olycka med sig! Många kramar från oss!
Här har vi paketöppning snart. Sonen fyller 6 år. Han vill vänta till pappa kommer. Jag skall i väg på oljemålningskurs, så får pappa vara barnledig. Milton är fortfarande förkyld. Men de ska åka på dagis o bjuda på glass till eftermiddagsfikat.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.