Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 806 ggr
kissan78
0

Bästa leksaken?

Ja sitter o förundras över lilla apans (Baby Belle) favorit leksak, hon har nämligen utnämnt min mobil till det! Förvånad
Lite lustigt är att farmor Enya också älskar min mobil…
Enda fördelen är väl att jag snart måste köpa en ny! ;)

Har era kissar också valt ut lite mindre passande saker till deras?

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

ScatCat
0

Maya älskar pennor. Bäst är att rulla dom sakta på bordet tills dom….oops  trillar ner. Ibland kan man höra på avständ hur hon rullar och rullar en penna över golvet.

Lullan1
0

Glad Det var verkligen en udda leksak Kissan78!

#1 Doris älskar också att leka med pennor, hon rullar med dem och bär dem i munnen.

Mona22
0

tanten härhemma älskar mynt. om man skramlar lite med mynt så kommer hon som en raket Skrattande. sen andra kissen , han leker bara med röda leksaker. helkonstigt men hans favorit är en röd mus , köpte en likadan som var vit men den ville han inte ha.Räcka ut tungan

Hanna-H
0

Bullans bästa leksaker är allt jag haft i håret: snoddar, spännen, klämmor… Måste smaka gott?

Börjes bästa är kartonger (som han äter upp), disktrasor och disksvampar.

Tyke hade ju en gummifetish en gång i tiden och lekte med allt som var av gummi: gummisnoddar, packningar mm.

Eine
0

Hps bästa leksaker är min halsband!! Jag hittar dem överallt där hon drar fram som en turbo…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

KaCee
0

Keiko älskar husses öronproppar!
Hela kvällen igår apporterade hon en av dem… både matte och husse blev helt trötta i kastar-armen! Hemlis

Geisha den lilla knaskattan… hon är helt förtjust i "dörrstoppen". Vi har en liten gummisak som sitter monterad halvvägs upp på väggen för att dörren inte ska slå i väggen när man öppnar. DEN av alla saker hoppar Geisha efter när hon får sina ryck! Ser helknasigt ut då hon springer och hoppar upp ca 1 meter upp på väggen osså ner igen.

AnnaOAstrid
0

Här är en till öronproppsälskare!! Dom gula ska det vara!! Sen har vi märkt att hon snor pinnen som blir kvar efter barnens klubbor….bär runt i munnen…gömmer och har sig….

Glitter är kul….speciellt om det sitter i granen…men det går bra hur som…

Å jag som har så många fina leksaker till henne….helt onödigt :-D Fast…hon lekte en hel del med dem när hon var lite så någon nytta gjorde de allt…:-D

pallemaxwell
0

Ella hoppar efter ojämnheter på väggen, tex borrade hål eller om det är ngn kant på en tapet. Hon brukar börja med att stirra ut dem…

Palle gillar hårsnoddar och påsklämmor (ni vet sådana där med plast runt en tunn ståltråd)

Mäski gillar tops och tampongerGenerad (oanvända förstås) de kan han dribbla med och bära runt. Då jag tycker att topsen inte är något för en katt så får han inte så många chanser att leka med tops men om han får tag i en så vet han att matte kommer ta den snart, vilket resulterar i en rolig jakt (enligt honom)…

emiya
0

Gorm är en "penntjuv", han spelar ishockey med dem över golvet.

Ella har en clownnäsa av plast som ett av mina barnbarn haft och lämnat här. Den kan hon leka länge med.

Hermi går igång på karamellpapper och laserpekare.

Annars gillar de alla tre att "äta" kartonger och tugga plast, det verkar vara CRX:s lilla grej, eller…..?Glad

AbigailGabble
0

Anthon är lättlekt och gillar det mesta, men den stoooora favoriten är mjölkpaketsflärpar - alltså grejen man drar av längst upp på enliterspaket. Åååh, de är fantastiska, tycker han! Skrattande Det kan kännas lite pinsamt när vi har gäster hemma som hittar såna där lite överallt, gärna under mattkanterna. Peter är lite mer svårstartad vad gäller lek, men klickerträning med husse är toppen! Möjligen för att det innebär belöning i form av små skinkbitar. Oskyldig Nu när husse bor utomlands nåt år borde nog matte ta över, men jag måste hitta på nya trick att lära honom. Han är inte alltid så listig att han inser att han ska göra samma trick med mig, nämligen. Flört

I övrigt är laserpekaren storfavorit för dem båda två.

smirik
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Iris är tokig i gummisnoddar, så bästa leksaken är en gummisnodd i snöra som matte sen kaster kring. Abbe älskar sin plast räka och en fjäril från Ikea med kattmynta i.

Medea
0

Mille älskar den lilla plast-ploppen som ofta sitter i öppningen på youghurt- eller juiceförpackningar. Han kan leka med dem i evigheter! Även tops är populära.

Rexjen
0

Här hemma är det safarimöss som gäller för Charlie, han älskar dem! Moi hon apporterar BH-inlägg, det är hennes favorit. De är bara svåra att kasta. Glittriga vippor älskar hon med. Gråis leker med det mesta, han är inte så kräsen.Skrattande

omak
0

Här är det laserpekaren och strumpor. Det måste vara rena strumpor Generadsom husse eller matte just matchat ihop till en liten boll.

Avots
0

Blaui älskar att brotas med mattes fötter.

Tack och lov har han lärt sig att det bara är fötter med strumpor på, som är tillåtnaGlad

Aje-T
0

Karin leker helst med Mauritz eller oss, alla hundra leksaker hon fått genom åren har hon tröttnat på, jakt ska det vara.

Mauritz leker med precis allt han kommer över, bollar, människoben, torra löv, hasselnötter och pälsmöss typ. Fast det allra roligaste är draperier, att de håller är verkligen en gåta.