Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 236 ggr
[Wiveka]
0

Uställning i Norge

Är det någon som ska till Oslo 5 och 6 april?
Tänkte anmäla mig dit…..är det försent? Anmälningstiden började 10 december.

Jag har dock inte varit i Norge med katterna förut så jag hoppas verkligen att någon mer av er tänkte sig dit!!!

MonicaLagerquist
0

Vi skippar nog april utställningen och satsar på SW istället.Har ingen katt som måste till Norge just nu och för närvarande känns det som om vi varit i Norge väldigt mycket med tre resor under 2007.Plus att vi avslutade 2006 med en Oslo resa i december.

Stolt ägare till tre La permer

LinusCRX
0

Tyvärr inte…. vi åker till Åbo istället och sedan ska Linus få semester innan vi ställer ut hemma i Stockholm igen. Siktar också på SW om vi lyckas kvalificera oss…

saraoerik
0

Lycka till med utställningen! Är det Anthea som ska visas upp? det är fina katter du har, det vet jag ju av en säker källa… (som sitter bredvid mig nu och tittar på när jag skriver!)

[Wiveka]
0

Jag åker med båda katterna…..

#3 Hälsa till Felix/Timon, hoppas att han är bra i sitt benFlört   Lägg ut en bild på honom, kanske i din Avatar!!!

[Wiveka]
0

Apropå utställningen…
Vet någon nåt boende i närheten av Ekeberghallen i Oslo??

Spotless
0

Petar fram den här tråden lite. Någon mer med fundering på Norge-resa i april? Jag åker ju egentligen hellre österut, men kan ändå inte låta bli att leka lite med tanken på NORAKs utställning.

Som Wiveka skriver, var bor man?

Spotless
0

Nu är jag här och petar och puttar igen! Skrattande

Nå, Wiveka har du anmält? Själv har jag precis mailat klubben för att höra om det ens är idé för mig att fundera på att anmäla. Kan ju vara bra att veta om de har platser kvar i kategori III och IV innan man postar anmälan.

Hur hade du tänkt åka (Wiveka igen) om du åker? Själv funderar jag (och min mor) på att flyga eller kanske ta tåget.

AnnaS
0

Såg på hemsidan att de har platser kvar så jag skickar in en anmälan idag.

Ganska ointressant kanske, men jag åker tåg. Karlstad - Oslo på fredagen kostade 91 krona Förvånad

Spotless
0

#8 Förvånad !!! Tyckte att det var billigt här ifrån 225:- Sthlm-Oslo på fredagen. Hemresan ser lite tuffare ut, tror ni att man kan få dispens att gå redan klockan tre från utställningen på söndagen?

[Wiveka]
0

Jag åker bil tillsammans med mina föräldrar och åker fredag morgon och hem söndag kväll. Föräldrarna passar på att få en minisemester i Oslo som de funderat på länge!!!