Borde inte skriva
Men det är ju min bebis.. S*Faries one Love for Guzmanias blev idag ex 1 BIV Nom och BIS.. men fasiken vad han är snygg. Grattis Maria Thim som äger honom men nog suger jag på karamellen då det är min uppfödning,,dessutom är hans mamma Nappis dräktig med en riktig kula så nu har jag mycket att glädjas åt..
Grattis Maria Thim och Stiiiigiiiipiiigiii
Vår lilla Sushi blev Ex 1 och BIS kull..jag en rolig dag fast jag stannade bara till kl fem då mitt tåg gick..
Träffade även andra mycket trevliga forumister men har tyvärr redan glömt namn men ni kan nog påminna mig..
Varför borde du inte skriva!? Jättegrattis! Ska bli roligt att få höra andra resultat också. Vem är det som blir pappa till Nappis kommande kull? Lycka till med den i alla fall!

Ja, grattis till Stiiigiiipiiigiii och till Marie som fött upp honom och till mig som har äran att äga honom men framförallt grattis till honom själv för att han är så duktig. 

Ja, jag måste ju gratta min lilla tjej Trixie också som tog cac cert i konkurens.
Skriver det här även om hon är en devon 

GRATTIS till uppfödaren och ägaren! 
Oj oj! Grattis till fina resultat. När får vi se snyggingen posera med sina rosetter? 
Grattis till er båda! Jag vill också se lite bilder från utställningen, gärna på "huvudpersonen" i fråga! 

Jättegrattis till alla parter!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Jag har uppdaterat hemmis..välkommen in. där är nappis pojkvän….

Grattis
Så roligt Stiigipiigi som är så fin - Grattis !!
Grattis! En fantastisk snygging 
Jo men självklart ska du skriva! Jag förstår precis din stolthet och lycka!!! :) Kan bara säga som alla andra, vilken snygging ….!!!! Kram på er, både ägare och uppfödare!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
GRATTIS!!
Grattis!!!!!!!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Grattis..självklart får man skriva….

Grattis till er båda!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

GRATTIS Majsan!!
Så klart att du är glad och stolt-inget fel i det!!
Tycker också han är en snygging

Grattis till en riktigt snygg kisse!
Förstår att både ägare och uppfödare är jätteglada! 

Grattis till framgångarna!
Grattis till alla!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Vad roligt! Grattis till både uppföade och ägare!

Grattis till er båda, han är en rigtig läcker kille