Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 182 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-01-28

God morgon. Snart är januari slut och tempen ute är fortfarande över nollstrecket. Något verkar inte stå rätt till när det gäller väderleken. Ska handla lite frukt i dag till halva priset. och så är det hockey ikväll igen.

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Idag har vi en massa saker att göra både roliga och mindre roliga saker.En av de roliga är att vi ska fara och hämta hankatten för nu löper Nemu.Attans katt om hon inte blir dräktig den här gången.

Stolt ägare till tre La permer

Dolleminas
0

Har precis kommit hem från ett möte på skolan, inget allvarligt men men…

En mulen dag verkar det bli, ledig idag men säkert tusen saker jag ska göra här hemma.

Lindaluring
0

Sundsvall bjuder på gråmulet väder, men jag tänkte ändå försöka ta en promenad idag. Efter att ha isolerat sig  i 4 dagar pga förkylning med enbart TV-tittande känner jag att det är dags. Mycket annat som ska hinnas idag. Inom landstinget västernorrland får man lönen den 28e så det blir till att skriva "betala räkningar" på att göra listan också.

// Linda och katterna

Work like you don't need the money
dance like no one is watching
sing like no one is listening
love like you've never been hurt
and live life every day as if it were your last

Eine
0

God morgon vänner.Här är lugnt och skönt. Alla småbäbisar ligger och snusar och drömmer och växer.Jag är så tacksam för att jag får vara hemma med dem.

Sköt om er idag.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

RacerDonnans
0

Hemkommen från en hektisk helg i Stockholm.
Vi hade jättetrevligt och hann med massor men nu är jag så trött att jag inte vet vad jag heter. Mitt i allt så måste jag plugga, plugga, plugga….. gäässp!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

God kväll,

Idag har vi sorg här hemma… sonens lilla ökenråtta, Maja, låg död i sin bur när vi kom hem ikväll Gråter Visserligen har hon varit krasslig, och jag hade bokat tid till veterinären imorgon… men vi hann aldrig dit… Stackars lilla skruttan…

Så vi har haft begravning för henne och det var så fint, sonen lade en röd vildros på hennes grav.