Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 166 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-01-27

God morgon. Fint och soligt ute. Katterna sover bara jag är vaken. Ska se lite på skidåkningen på teven och sedan kommer väl gästerna.

Sköt om er.

Aje-T
0

Ja, vilket underbart väder vi har idag, Mauritz sitter i eken och solar och jag ska snart göra mig iordning för att åka till Solna. Vi ses vid ett Leffe!

Sewena
0

Solen skiner o det är nästan lite vår ute..i januari!! Tvätten tvättas o jag ska städa lite.. Men annars är det en ovanligt trevlig söndag.

Ha det bra…

A-M.H
0

God morgon !

Hoppas ni får det jättetrevligt hos Leffe på forumfika. Tyvärr är jag upptagen med annat idag. Är ju jätteintresserad av den nya rengörningsmedlet men jag kanskle kan komma förbi en annan gång ??

Nu iväg i full galopp, ska dagen räcka till ???

Ha en jättebra dag !!

AnneAlva
0

Goddag!

Nu har även Attila, mattes stora pojke, flyttat. Känns sorligt. Gråter Fast jag vet att han får det bra hos sin nya familj, de är sååå snälla och rara och har älskat honom besinningslöst ända sedan de fick första bilden på honom. Det är så roligt, samtidigt som det känns lite sorgligt, att se dem stoppa in honom i buren med lysande ögon och leenden som går från öra till öra, då vet man att det är rätt.

Lycka till idag till alla utställare!

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex