God Morgon 26 januari
Stolt ägare till tre La permer
Härligt att fler måste gå upp i ottan!
Dags att ge sig av mot Örebro. Ska bli kul! 
Ha en bra dag!
God morgon och lycka till i Örebro ni som ska dit.
Sköt om er

God morgon!
ska till tumba idag & hämta lite saker som ska till mig. Men igentligen vill jag bara va hemma & ta det lungt. Men det måste göras. Sen ska jag gosa lite med min katt om hon till åter det.
Ha en bra dag
Nu har jag gjort något jg aldrig gjort förut - spelat på oddset. Tre hockeymatcher till oddset 7,10. Tusingen vad rik jag ska bli ikväll
Lycka till i Örebro ni som ska dit!!! Vore skoj med lite rapporter! :)
Här är jag glad idag, magen är normal igen och jag känner mig rätt frisk. Lätt skakig i benen som efterdyning. Maken ska ut i snön och slunga nu, det vräker ner, och själv ska jag fixa presenten till 30-åringen som jag inte hann med … ;) Sen ska jag ut i snön och pulsa med äldsta tjejen och hämta upp första omgången kattungepaket - blir så spännande att se vad man får! :) Kanske ska jag t o m köpa en Harry Boy ….? ;)
Ha en bra dag allihop!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God förmiddag!
Jag ska på födelsedagsfest i eftermiddag, det ska bli jättekul!
Lycka till Leffe, du kanske snart är miljonär?

Forfarande förkyld och upprörd.
Var till vetrinären i går med Monsun då jag tror att han eventuellt kan ha en urinvägsinfektion. Ringde i god tid före och berättade att jag inte fått något urinprov, men de tyckte att jag skulle komma ändå. Väl där lyssnar de på hjärtat, säger att han är lite rund och att de inte kan göra något utan ett urinprov. 5 min och 385 kr tack.
WTF!!! Jag blev tvärförbannad. Jag är hjärtsköterska själv. Ingen lär ha så välgenomlyssnade katter som jag. Att han är fet kunde jag ha berättat för dem innan och att jag inte har något urinprov med mig visste de om.
Kalaset slutade tillsist på 160.- . Skamligt att man försöker klämma folk på pengare för i bokstavligen ingenting. Också lustigt att man kan få priset reducerat bara för att man höjer rösten. Det ska väll vara lika för alla? Det i sin tur gör mig också upprörd. Ett konstigt samhälle vi lever i.