Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 265 ggr
smirik
0

God morgon 25 januari

God morgon

Jag har fått hemsk ont i ryggen, gjode något fel i går när jag damsög och bang det låste sig, skall försöke få en akut tid hos kiropraktorn.

I morgon kommer Fritz och hälser på, skall bli jätte roligt att träffas.

Av hänsyn till handboll intresserad här skall jag låta blir att skryta för mycket över att Danmark är i semifinalen Cool

Ha en bra dag alla

Fritz
0

God morgon!

#0 Det ska bli så kul att träffas imorgon!

Idag är jag ledig så jag ska umgås med mina katter lite (massa med gos).

Ha en bra dag!

majsan
0

Godmorgon och jösses villket oväder som rasar ute.. Och imorgon bär det till Örebro..Min lilla dotter Tilda ska med och vårat tåg går såååå tidigt..

Känns lite olustigt att lämna en gravid kisse själv hemma med resten av gänget så min artonåring kommer hit med en kompis samt min elva åring.. De kopplar upp datorer och lanar..

Lycka till med ryggen Smirik, hur är det med Smilla nu??

Medea
0

Godmorgon! Sitter och äter frukost, ska jobba några timmar nu mitt på dagen. Sedan ska jag packa, stryka burskynken och klippa klor innan det blir tiiiidig sänggång. Vi åker strax före fem imorgon! :-)

LinusCRX
0

God morgon!

Min ledig dag och jag ska faktiskt bra ta det lugnt. Städ och tvätt får vänta till i morgon. Massor med tid att gosa med Linus och leka med den "röd flugan" (laser pekaren). Jisses han är helt galen i flugan. Just nu håller han på och undersöker matbaren som kom hem igår. Det luktas och undersöks grundligt. Tusen tack A-M.H för att nytillskottet får ärva en superbra och fin matbar! Vad jag skrattade när Linus stoppade in huvudet i hålet och inte kom längre. Han såg så frågande ut.

Som sagt man fick ju träffa hela kattfamiljen hos A-M.H. Vilka underbara individer! Gunvald ville definitivt hoppa ner i min ryggsäck och följa med Flört

Dolleminas
0

Gomorron! Här är det -1.5 ute och det ser ut att bli en fin dag, dock väldigt rosa himmel så det blir väl blåsigt idag också. Ska packa diverse saker åt barnen, de och maken ska upp till svärföräldrarna… själv ska jag till lagårn i em och sen jobbar jag i helgen som pers.ass. så jag blir lite off på tråden…

#0 och #1 hoppas ni får det trevligt Skrattande

Lycka till alla som ska till örebro både som utställare och publik!!! (hälsa om det är nån jag känner…)

Hanna-H
0

Godmorgon! Ska idag också förbereda inför morgondagen, tvätta katter, klippa klor, stryka, packa, och måste förbereda för min monter också Förvånad. Vi ses imorgon, ni som kommer till NERK!

RacerDonnans
0

Godmorgon! Väntar med oro på rapport från min syster som antagligen är hos veterinären nu med sin kisse som nyss fyllt 13år. Han blev hastigt dålig sent igårkväll så hon har haft en lång jobbig natt. Hoppas det är lätt avhjälpt men han är ju så pass gammal så man vet ju aldrig.

själv har jag fullt upp. Skall packa inför Stockholm, plugga, jobba, ha lite ångest över ett beslut jag måste ta idag om en stuga jag eventuellt skall hyra v.6 med 12 bäddar eller om jag skall vara hemma…….

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Daniella
0

God förmiddag!

Jag hoppas katten blir bra. Jag håller tummarna. Idag ska jag ta det lungt. Gosa med min misse.

Ha en bra dag

Leffe
0

God förmiddag. Här är det tandläkaren som gäller nu

Sköt om er

Eine
0

Goddag! Här matas det kattungar för fullt. Vi är tre vänner som hjälps åt och vi har det trevligt och lugnt omkring oss.Jewel nedkom i morse mellan 07.45 och 08.25 med tre snygga ungar. En svartsmoke hanne med det vackraste huvud jag sett på år och dag!En svartsilverspotted hanne och en rödsilvesrspotted tjej är också snygga men första pojken, oj! De är tingade alla tre, i princip.Sköt om er idag, lycka till på helgens utställning och kör försiktigt!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

god kväll

Har varit en stressig dag. Har gjort en massa, men nu känns det sååå skönt. Har besiktat bilen, fick tvåor men det var väntat. Har lämnat sonen till stödisarna. VI var också på banken, och fick en massa lån inlösta, och topplånet är mycket mindre, och bottenlånet höjt. Marknadsvärdet hade stigit mycket på huset, så vi fick fri lite pengar där. Så skönt, från att ha 6500 kr i månaden o betala till 3000 kr. Det blir stor skillnad.

Nu ska jag ta helg och bara vara. Vi ska skåla i 7up i kväll…Flört

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

AnneAlva
0

Godkväll!

Idag flyttade Nidas och det kändess jobbigt att behöva lämna honom ifrån mig. Goare kattunge får man leta efter och det var som om han kände på sig att något var på gång idag för han varit så gosig och närhetssökande och verkligen sagt hejdå ordentligt. Jag grät som vanligt när han hade åkt, det blir aldrig lättare att lämna ifrån sig sina små älsklingar, hur många gånger man än gör det. Men jag har fått rapport nu och han har det bra, har redan busat med sin nya kompis (som för övrigt är hans biologiska morbror) och varit på lådan och utforskat den nya världen. Men jag saknar honom så! Det kommer att vara tomt i sängen inatt. Gråter

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

[Wiveka]
0

Godkväll!
Nu är väskan packad och burskynkena strukna. Tidigt sänggående här oxå. Avfärd sker vid pass 05.15
Vi ses i Örebro imorgon!!

Alla ni andra, ha det bra imorgon!

Lullan1
0

#12 Nä… så jobbigt för er, förstår att det känns jobbigt att lämna ifrån sig de små älsklingarna när de är som absolut sötast och busigast!

aggeelin
0

#6, 13 Jag kommer och hälsar på, på utställningen lördag eller söndag. Får se vilken dag det passar bäst. Ska bort vid 14-tiden på lördagen så det kanske blir söndag. Lycka till ni som ska på utställning Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

rexmamma
0

Ojoj, kom inte på söndagen, då är det ingen kattutställning, bara hundar….

Nu är det bäst man går och lägger sig, vi ska upp klockan FYRA Räcka ut tungan. Är man riktigt klok, eller? Fundersam

aggeelin
0

#16 ja då kommer jag imorgon, inte vill jag se hundar inte!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Kissen mår bättre och har fått medicin. De vet dock inte vad det är riktigt så de skall tillbaka efter helgen.

Lycka till alla imorgon!
Sov gott!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer