Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 320 ggr
aggeelin
0

Charlie - räddare i nöden!

När jag kom hem från träningen ikväll berättade hussen: Charlie satt här och skrek när jag satt och arbetade, Charlie skrek och skrek. Jag fattade ingenting sa hussen, jag försökte prata med Charlie men han skrek. Till slut reste sig hussen och såg att Charlie satt utanför en dörr. Innanför dörren var kompisen Maxen instängd (Maxen har en mycket liten röst) och Charlie var fast besluten att få ut kompisen. Smart tycker jag Skrattande vad tycker ni?

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Lullan1
0

Åh vad gulligt gjort av honom! Vilken hjälte!

Hanna-H
0

Charlie är en smart kisse! Jag har lärt honom allt jag kan Räcka ut tungan

Leffe
0

Håller med dig. Har varit med om liknade. Hade en kull ungar. En kväll när jag satt och tittade på teve började min nu bortgångne Mirre jama högt i hallen. Han gick jamande fram och tillbaka på golvet framför garderoberna occh tittade samtidigt uppåt. Och se ovanpå garderoberna satt en liten kattunge. Hur han kommit upp vet jag inte, men ner kunde han inte komma

emiya
0

Men - sån duktig kisse!

Här hemma talar Gorm om ifall någon blivit instängd. Däremot är det ingen som larmar om Gorm blivit instängd!

Världen är inte rättvis.

AnneAlva
0

Vilken duktig kille han är, Charlie! Här tror jag de skulle upplysa om någon satt i en garderob av ren avundsjuka, de är som galna i allt som hålls stängt. *suck*

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

RacerDonnans
0

Duktig grabb, en riktig räddare i nöden.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

chikan
0

Vilken duktig kille! Möjligen var han bara avundsjuk för att han inte också fick vara inne i det där spännande rummet bakom dörren?

Aje-T
0

Duktiga Charlie, sååå klok han är!!