Godmorgon 2008.01.23
Godmorgon alla kattälskare!
Klivit upp tidigt idag. Har skickat iväg sambon till Malmö på kurs. Så nu är det ensamt. Tur att jag har katterna!
Pjöparna (kattungarna) mår kanon bra. Förutom att Irma skulle flytta dem igår och gömde en unge för oss. Tillslut när hon skulle bära en till dit så såg vi vars den blåa godingen var! Tack för att vi hittade henne! Men nu ligger de med oss i sovrummet. Både mamma katt och bebisar verkar trivas. Så håll tummarna nu att hon inte ska flytta dem mer!
Ha en underbar dag allihopa. Nu ska ja vila mig ngr timmar innan jag ska på jobbet!
/Sandra
God morgon.
#0 Jag håller tummarna. Själv sitter jag vid datorn och jobbar med ett nytt projekt. Återkommer om det vid ett senare tillfälle när det börjar likna något.
Sköt om er
#1 Oj vad du är pysslig! Kreativiteten flödar. Spännande!
Tidigt till jobbet idag när min man behövde komma iväg extra tidigt. Linus tyckte inte dt var någon idé att kliva ut från duntäcket idag, så fortsatte och sov under det. Tänk om man fick göra det samma… Inte hade jag hjärta att dra upp rullgardinen och störa honom heller… curlingmatte…jo det är nog så…
Ha en bra onsdag!

God morgon
Här går det framåt, Smila har fortfarande ont men vi har koll på läget nu. Abbe går runt och låter som en löphona och Irirs låter inte alls, ju allt är som det skall vara…eller inte haha
Men en super god nyhet för oss är att om 43 dagar kommer vår kommande tillskott till familjen till världen, nu det bara att vänta och hålla tummerna att det är en liten hona till oss.
#1 låter spännande
#2vist är det mysigt med en sängkatt
Ha en bra dag alla

God morgon!
Skall skriva klart det sista på en inlämningsuppgift som egentligen skulle varit inne igår. Hoppas de har svårt att räkn dagar
.
Lycka till alla ni andra med det som händer i era liv just nu.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Godmorgon curlingmattar , kreatörer och studenter.
Fint att smilla hankar sig fram och inte mår lika dåligt som för några dagar sedan.Det var ju en alldeles upprörande behandling hon utsattes för.
Jag ska iväg och handla hem det allra nödvändigaste, annars är jag mycket hemma och väntar kattbebisar tillsammans med Jewel.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hej alla glada! Jag har varit på anställningsintervju! Börjar jobba imorgon! Bara timanställd än så länge, men en början!
Ha en fortsatt bra dag!

God eftermiddag.
Gick inte upp så tidigt idag, är hemma med sonen som fått svinkoppor. Var uppe en stund tidigt imorse runt 03.30-tiden då min son vaknade med feber och fick ny blöja samt alvedon. Sen skulle det inte sovas alls, utan han skulle leka med brumbrum……..tror vi somnade om vid 5-tiden igen……..underbar liten unge man har så söt
Trevlig eftermiddag och kväll alla.
God eftermiddag!
Sonen är feberfri idag (hittills), men den eländiga hostan håller i sig. Vi är nog hemma en extradag i morgon, vågar inte lämna iväg honom för tidigt till skolan. Då blir han bara sjuk igen…
#2 Hihi, jag skyller alltid på katterna när jag kommer sent till jobbet, inte kan väl jag vara så hjärtlös så jag sliter upp dem ur sängen så tidigt på morgonen… *leeer*
#3 Skönt att höra att det går framåt och att hon mår bättre! Hälsa!
#6 Vad spännande! Lycka till!
#7 Svinkoppor *usch* Det hade vi, hela familjen, i omgångar en hel höst. Vet inte hur många penicillin-kurer vi åt, det gick bara runt, runt, runt… Hoppas att din son blir frisk snart!
God eftermiddag!
#8 Hoppas att sonens hosta ger med sig. Min son hostade i 6 veckor och hostade till slut sönder en bukmuskel, det visade sig att han hade Mycoplasma, med antibiotikabehandling gick hostan äntligen över.
#6 Vad kul. Lycka till!!!
#9 Oj, hoppas verkligen inte att det blir så galet!
#8 Jag har också sagt det där om att "det låg två gosiga katter i min säng, och då kunde jag inte gå upp", får konstiga blickar…
Ha en skön kväll, katterna har bokat in en lekstund nu 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God kväll!
#6 Grattis till jobbet, trixi3851!
Hoppas alla sjuklingar mår bättre!
Oroar mig för i morgon, en tand har rasat ihop så jag ska till tandläkaren. Är rädd för att det kan bli en rotfyllning. Förutom att det inte är kul att gå dit så kostar det ju en massa pengar också……….