God morgon 2008-01-22
God morgon. Vilket mörker både ute och här hemma. Vaknade för tidigt med tanke på när jag gick och lade mig. Ska sitta vid datorn större delen av dagen och ha lite roligt för mig. Bland annat lägga in lite fler filmer i min databas. Hoppas ni får en bra dag med friska barn och katter och att ni själva är friska också.
Sköt om er

God morgon!
Idag ska jag träna igen. Det är super kul. Mår toppen när jag tränar. Cinderella har legat hos mig i soffan när jag har suttit vid datorn. Det är så mysigt när vi är tillsammans. Hon är så kelig. Men man får inte klippa klorna på henne. Så man får väl åka till vetrinären när man får pengar nästa månad.
Ha en trevlig dag

Ja här faller snön i stora flingor! Kayo och Ida tjatar om att gå ut. Kommer in efter 2 min och sätter sej sen vid dörren och tjatar igen! De har blivit bortskämda med den senaste veckans vårväder! Får väl passa på att städa lite idag, gubben jobbar inte utan är på sjukan med sin stora grabb som troligen fått hjärtsäcksinflammation och är dålig. Tråkigt och oroligt, men glad att han blivit inlagd så man vet att han tas omhand.
Ta hand om er
God förmiddag!
Sonens feber verkar inte ge med sig, det kanske är dags att kontakta sjukvården snart? Trots 39-gradig feber, är han idag uppe och leker och skuttar omkring! Så förhoppningsvis är han på bättringsvägen.
#2 Vad otäckt med grabben, hoppas att han kommer hem snart igen!
God dag! Har glömt att kika in på fm, har tvättat en massa kattsaker och filtar.Dels har jag 7 vuxna, dels har jag två kullar som ska pysslas med och bytas hos, plus att min väninnas kull föds endera dagen hos mig.Så nu känner jag att jag lever och behövs.
Krya på er alla sjuka och ni med sjuka barn och kissekatter:hoppas det går över fort nu.Här är snö och sol idag, alldeles underbart!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grabben fick åka hem idag! Fortfarande ont och risig men proverna var bra så nu är det nog skönare att ligga hemma!