Datorhaveri
Det är synd om mig! Lagom till helgerna kraschar min dator. Och jag som inte hunnit skicka mina julkort ännu, har inte ens hunnit göra dem. 

Önskar er alla en god jul och ett gott nytt år här i stället utan fina bilder "och allt".
/Angela - S*Spotless

Så trist.Hoppas att Tomten kommer med en ny dator till dig.
God jul och gott nytt år.
Stolt ägare till tre La permer
Då kan du fira jul utan att behöva kolla iFokus. Tråkigt att sådant ska hända när man har ledig tid

#1 Haha, näe det är inte troligt! Sitter hos min mor nu och stillar abstinensen lite, men räknar med att vara utan dator över helgerna. Lämnade in min gamla häck idag och får veta i mellandagarna (tidigast) om det går att rädda något - innehåll och/eller datorn, annars blir det till att köpa en ny.

#2 Ja lite beroende av datorn är man ju också…

Ha en god jul du med 

God Jul och hoppas det ordnar sig så de lyckas rädda det mesta för dig.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Datorer är bara bra när de fungerar. Kan de krångla så gör det tycker jag… Hoppas att det går att ordna!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God Jul Angela!Och hälsa din mor så gott!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Plockar upp den här gamla tråden igen då den tyvärr fortfarande är aktuell. Förra måndagen åkte jag glad i hågen för att hämta min gamla dator. Trodde jag ja!
Fick höra att datorgeniet som hade haft den sedan före jul inte kunde göra något, valet var att skicka den till HP (tillverkaren) men det kändes inte aktuellt. Datorgeniet hade försökt ringa mig under fredagen för att tala om de "sorgliga" nyheterna men då satt ju jag på DjurAkuten med Tingeling. Vad jag vill säga är att jag fortfarande är utan dator och blir så åtminstone veckan ut. Har Du inte fått svar på mail är det bara på grund av datorkrångel, inget annat. 
Tingeling är sig själv nu! Vilket är en stor lättnad för en hönsmatte som jag.
God fortsättning på er alla!
#9 Visst är det jobbigt när datorn krånglar, man upptäcker verkligen hur mycket man behöver den. Skönt att höra att söta Tingeling har återhämtat sig! *kram*

Roligt att Tingeling är ok igen! Tråkigt när ens dator krånglar, vet hur det är! Tänk, vad man gjort sig beroende av den……!

Tack Lullan1 och emiya, jag är så lättad och så glad över Tingeling nu! Och man blir faktiskt rätt handfallen när ens dator inte längre vill vara med. Ska bli skoj att få köpa en ny snart, snart, snart. 

Vad skönt att höra att Tingeling mår bra. Har tänkt på er.
Har förstått att din tystnad berott på avsaknad av fungerande dator. Trist att det skall ta så lång tid.
Nej nu skall jag snart gå och sussa. Har tänkt lägga mig tidigt ikväll. Sov gott!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Det är viktigare att Tngeling blev återställd än att datorn blev det trots allt.

Ja, det var verkligen goda nyheter att höra om Tingeling!

Tack raringar!
Och Leffe du har så rätt så, vad är väl en gammal dator mot en pigg och glad Tingeling?