Ett konstigt paket...

Oj, vad fin den var! Och fina katter i den förstås. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Segerns sötma, eller hur…?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis Mysak till den härliga puffen du fick som forumets snygging! Eller hur var det nu ….? ;) /Tass från syrran Phoebe
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Vad gosigt!
Härliga bilder!! Vilken härlig puff!!

En sån härlig puff! Vart kan man beställa dem och vad kostar de?

Nejmen va roligt att den blev omtyckt!!! Så stolt jag blir!! Alice hälsar här hemifrån att det finns inget bättre ställe att sova på än i mattes gosiga, gosiga puffar!
#15 Det är som sagt jag som syr puffarna med iFokus logon på. Priset ligger på 250 kr + frakt och det går jättebra att beställa från mig! Det går även att sy logon på andra saker, ex handdukar, burskynken m.m PM:a mig om ni vill beställa!
Vad fin den blev.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Vad jättebra det blev. Grattis igen och jag hoppas verkligen Mysak ger lilla Idun lite plats i sin puff. Hon verkade också gilla den skarpt.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Det ser ut som om han tycker om sitt pris.
Puffen är jättefin och jag vill absolut beställa en men det får vänta ännu ett litet tag. *suck*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Kan man få med Cornish Rex i focus? Vore himla roligt att ta med på utställning…..

JohannaK, jag har skickat min beställning nu…

Ja, som bilderna visar blev puffen en riktig hit! Den nya favvispuffen! Den kan varmt rekommenderas säger mina kissar! Och dom får faktiskt plats i den bägge två…tätt ihopslingrade
Och Chikan klart att Hugin ska ha en alldeles egen iFocuspuff
fast å andra sidan ser det ju riktigt mysigt ut det där…
#23 Ja, det finns faktiskt planer på att se till att fixa, på ett eller annat sätt - sy eller köpa - en större puff som båda får plats lite bättre i. Som det är nu brukar jag "knöla ner" Fuffens ibland när de halvsover, för det ser så obekvämt ut när halva katten hänger utanför.