Forum fika här?
Så eftersom det blir forumfika i söder, så borde vi ju ha här i norr?
Vill nån komma till mej, eller skall vi kanske vänta i ett par veckor och invardera Cherish….=) Så får vi lite kattunge gos!
Bara en liten fundering.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Plocka fram ett datum, men ta det när snön är borta om vi härnerifrån ska överleva som inte vet ur snö ser ut
Ja! Ta gärna om några veckor så får vi våldsgästa Cherish oxå! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#1 snö och STORM! Jädrar vad det verkar blåsa i här i natt. Kat 2 varning, stormen Per kat VÄRRE. I morgon blir det till att stanna inne och sy …

Jag är på!

Ohh men vad trevligt. Om det kommer långväga gäster så har jag ju i alla fall minst 6 sängplatser. En till om någon kan ligga skavfötters i en 120 säng. =)
I början på Mars?

Sitter i min husvagn i Åre i stormen. Barnen har det lugnt och skönt med mormor och morfar på Holidayclub medan vi skall fixa iordning lite här.
Tja som några av er redan vet så har jag en gäststuga på tomten. Där kan vi fixa rätt många sovplatser till er som inte ryms hos Natali. Vi kan ju även ha en forumfika hos mig men jag har ju ingen nakenfis att pussa på. Kan ju lägga mig som reserv att hoppa in om Natali skulle få "problem".
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Början på mars låter helt ok, då har jag hunnit få bebbarna o dem blivit några veckor så jag törs åka hemifrån.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Måste veta mitt schema innan jag törs boka in mig… vet inte helt mitt svchema just nu, (du vet att om det går så kan vi samåka #7
)
Fast nog vore det kul att råkas igen!!!
#8 Hoppas det blir då du kan fara också så kan vi (äntligen) få till vår gemensam resa till Ö-sund med omnejd!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag vill också! Men vet inte om det kommer bli av. Har i alla fall slängt fram idén för sambon…

#10 Det hade ju varit skoj! Jag lovar att du får se alla mina rum! (Hoppas jag får se ditt sista rum någon gång..
)
*skrattar* Ni är tokiga ni!! Javisst, i mars är de ju fortfarande små så det går nog kanonbra!! Jag kan nog kanske oxå ordna sängplatser, bara jag vet hur många vi blir totalt. Vi är ju iaf tre som bor nära här, jag, Natali och Racer Donnans så det lär ju säkert kunna ordnas träff på alla ställen … lite beroende på vart alla ska bo såklart! ;)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
#11 Haha! Ja, det är ju ganska otroligt att du inte lyckades se hela lägenheten trots att den bara är på 50 kvm. Hihi. Jag får se till att gå en ordentlig husesyn på en gång om jag kommer upp. 

Jag hade också velat va med om jag kunnat, men jag kommer inte uppöver förrän ev i slutet av april