Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 237 ggr
cherish
0

Live-bilder på Phoebe och bebisar ....

Hoppas det inte blir nån anstormning nu *skrattar* men vi har webbkameran hos bebisarna nu och ni kan se dem live om ni vill.

Gå in på www.shaneequas.com och välj Kattungar - Kattungar och sen länken Streaming video som finns där. Just NU tvättar Phoebe bebisarna …. *ler lyckligt* Jag som är nere och måste göra maten kan ju på så sätt hålla lite koll. Ljuset hos katterna kommer att vara tänt under kortare tider men dagtid går det att se om det blir tillräckligt ljust … ;)

Så håll till godo!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

Hihi! Det var inte så väldigt mycket action nu, trodde först att den inte funkade, men mamma Phoebe sitter bara väldigt väldigt stilla.

Kmedist
0

Oij! NU vill jag har kattungar också!

smirik
0

så roligt att se dem live, vad kattunge sugen man blir

LinusCRX
0

Hmmm…typiskt…när jag blev nyfiken, så är det inga kattungeutsändningar idag Skrattande Får kolla in en annan dag. Kul idé att visa via webbkamera!

RacerDonnans
0

Va sänder du inte idag? Jag som inte hunnit se dem "live" då jag satt i bil och sen på buss hela eftermiddagen och kvällen igår på väg hem. Hoppas allt är bra med er alla och att bebbarna växer och frodas.
Vi hörs och ses. Hoppas se dem både "live" och live på nätet snart.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

AnneAlva
0

Vad besviken jag blev när jag insåg att jag är tvungen att vänta till imorgon med att se de små underverken live, men den som väntar på något gott… Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

cherish
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vaknade i morse med dessa i famnen …..

www.shaneequas.com

cherish
0

Tänkte att endera är hon störd av nåt, kanske lampan som var på igår pga kameran … eller så ville hon vara hos matte och för att kunna vara det måste man ju ha med sina bebisar, eller hur ….? Därför har hon släckt och kameran är inte igång .. men när jag kommer hem ikväll kör jag igång den igen - lovar.

www.shaneequas.com

Aje-T
0

Men jisses sö söt den som ligger på rygg!!!!

Dolleminas
0

Håller med #9, vilken stil… Åh de ser så pussmysiga ut!!! (vet inte om det finns ett sånt ord…)

RacerDonnans
0

#7 Ojojoj gosingarna då. Du gör rätt i att kolla upp så hon känner sig harmonisk med sina små i sitt "bo". När du är hemm kan du ju kolla upp om det verkar som om hon blir irriterad av kameran och lampan annars är det ju bara att köra igen. Det är inte värt det om hon blir orolig eller störd.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

cherish
0

Wee!! Nu har maken haft lite koll och kört igång kameran igen så passa på att spana … Phoebe verkar inte orolig säger han och inte bebisarna heller .. just nu verkar småkorvarna sova …

www.shaneequas.com

AnneAlva
0

Jag ser dem! Jenny och jag sitter och piper förnöjt vid datorn som små lyckliga hundvalpar. Skrattande

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Woooo, nu rullade en av dem runt lite!!! Det är inte klokt så söta, jag blir alldeles grön av avund, vill haaaaa  Kyss

jwen
0

Vad söta de är! Helt plötsligt kom Phoebe nerhoppandes i lådan. Nu sitter hon och tvättar dem. Jättegulligt.

cherish
0

:) Jaaa hon verkar verkligen älska rollen som mamma, hon är så lugn och fin och mjölktrampar när de äter … *suuuuck* NU får jag äntligen packa ihop o åka hem o snusa på riktigt!!!! De doftar gott, kan inte riktigt säga av VAD bara …. :)

www.shaneequas.com

Kmedist
0

Iiih!! Jag kan bara titta och titta… Borde göra nånting, men kan inte :D Bebbisar & Phoebe, så söta!

Natali
0

Åhh vad mysig hon är! =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

LinusCRX
0

Åh vad de är söta. Jag har fastnat vid datorn…. borde också göra något vettigt…som förbereda middagen med kompisar ikväll…