Bildbomb Phoebe med bebisar
Som utlovat kommer här ett gäng bilder på Phoebe med bebisar. Jag kommer att lägga ut alla bilder jag kan på min sajt (www.shaneequas.com) och berätta om förlossningen.
Fosterblåsan framme och Phoebe får hjälp av Baileys. Snacka om kärlek!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Första bebisen …. först såg vi svansen, sen ett ben och sen fick Natali fiska ut den.
www.shaneequas.com
Här är fyran. Första och sista är tjejer, killarna var i mitten. Jag förlöste andra bebisen och sen fick Natali ta tredje och fyran kom som ett skott helt själv. :)
www.shaneequas.com
Nyfikna i en strut …. Phoebe accepterade både Chinchin och Dreamys nyfikenhet ….
www.shaneequas.com
Alla fyra småttingar, lagom kladdiga och läbbiga …. *skrattar*
www.shaneequas.com
Imorse var det som sagt inga problem att väcka några barn inte … så här lyckliga var de över Phoebes bebisar! :)
www.shaneequas.com

#5 var ju ehlt underbar. Tack vännen för att jag fick vara med! Helt underbart!
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Vilka härliga bilder
Kan bara instämma. vilka härliga bilder! Tack för att du dela med dig av din upplevelse!

Kan bara instämma i ovanstående…

Håller med Natali om att #5 var underbar! Så söta när de snuttar 
Åh. underbaringarna!
*avis*
Oj oj oj säger jag bara. Instämmer med övriga om hur häftigt det är att få vara med på det här äventyret virtuellt!

Återigen grattis till 4 små maskade bebbar!
Ska följa deras utveckling med glädje. De kommer säkert att bli superfina allihopa! 
Åh vad ni är gulliga!!!! *ler glatt* Sitter med tårar i ögonen … ja det är helt fantastiskt underbart .. jag är såååå lycklig och TACK Natali för att du hjälpte mig! Phoebe är lite osäker mamma så jag har varit mycket med henne i vårt sovrum och klappat och berömt henne. Hon är jätteduktig, vänder upp magen och vill dias men jag har ännu inte sett henne tvätta dem i rumpan men det finns inga korvar heller …. Kanske gör hon det i smyg? ;) De har snuttat hela dan idag och et blir spännande att kolla vikten imorgon … :)
För mig var det här tredje förlossningen jag varit med om men jag kan ärligt säga att jag av olika skäl inte upplevt de tidigare. Den första slutade i kejsarsnitt, snacka om snuvad på konfekten, och den andra var allting så kaotiskt så jag minns den faktiskt inte … *rodnar* Därför kändes det viktigt för mig att få ta tillvara på det här och dokumentera lite …. :) Och roligt att få dela med mig till er oxå!!! Ni är så gulliga nämligen!!! Sen var det så härligt att det trots allt slutade så bra fastän trean (som nog får heta Wapi = Lucky på sioux-dialekt) skrämde mig ordentligt!!! Huuuu!!!
Ska redigera lite fler bilder om jag orkar (har sån värk idag) men först måste jag lägga ut info på sajten. :) Har tagit enskilda bilder och måste klura ut vem som var vem …. *biter i läppen*
Nu vill Phoebe att jag kommer igen, jag hör henne krafsa på dörren till sovrummet. Tittar in senare!!
www.shaneequas.com

Härliga kort och förstår din glädje och jag glädjs med dig..Grattis
Underbara bilder! Tack för att du delar med dig *kram*

Grattis till underbara bebisar! Nu ska jag läsa tråden om själva förlossningen.

Grattis!

Stort Grattis till fyrlingarna!!! Helt underbara bilder
. Hoppas jag får se dem in real i framtiden. Attans att man ska bo så långt bort
.

Ska väl säga grattis även här trots att vi talats vid i telefon både sent igårkväll och idag. Tack för att du redan lagt ut bilderna. Snuttisarna då.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

..jätte…jättegrattis…lilla Phoebe..tänk att du är en liten fyrlingsmamma…
#5 vilken fantastisk haka den kattungen har som man ser i profil vid "matbaren" kommer bli fin profil tror jag :)

Oj, vad spännande det var att läsa om förlossningen i den andra tråden! Vilka små sötnosar, blir sååå kattungesjuk, älskar maskat!
Stort grattis till fyrklövern!

#24 Ja tror att nästan alla har lyckat få haka, alltså bra haka, för haka har ju alla, det är ju säkert…. *Fniss*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Åh vilka pyttesmå raringar!

Tusen tack för att jag fick vara med!!! Det är väl ingen större chans att jag får uppleva detta IRL så jag är verkligen glad att Du ville dela med Dig! Underbara små krulltottar som sagt!

De är jättefina Cherish och jag håller med ovanstående om att bild #5 är speciellt fin! Lycka till med de små krullen och njuuuut av den här perioden! *kram*
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Måste ju skriva grattis här med!! Längtar tills jag kommer o får se dem små live! :)
Kram/C
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tack så hemskt mycket för alla gulliga ord, jag kan inte tacka er nog! Jag är sååå lycklig! Phoebe är sååå duktig med småttingarna oxå.
www.shaneequas.com
Har tagit massa med bilder men jag har varit så dålig några dagar med mycket värk, hoppas kunna få möjlighet att visa er lite fler när jag redigerat klart ….
Tjejerna är fotograferade i profil iaf .. här är Ettan, namn inte klart än, vill se vad det blir för färg först ;)
www.shaneequas.com
Här är andra tjejen, kallas Fyran än så länge. Färgen på öronen börjar komma lite smått, svårt att säga än så länge VILKEN ….
Jag som är novis tycker att alla har bra hakor, profilerna ser oxå bra ut, eller har jag fel? Vad säger ni ….?
www.shaneequas.com
#32-33 Åååå så det är SÅ mina två nya hang-ups ser ut! HUUUUR ska det här gå? 
Ursöta verkligen. Dessvärre kan jag verkligen inte hjälpa dig när det gäller huruvida de har bra hakor och profiler, annat än att det är väldigt söta hakor och profiler.

#23 Tycker att både profiler och hakor ser mycket bra ut, främst på Fyran, men det kanske är för att den bilden är helt i profil och den andra vänder Ettan sig lite grann på. Blir nog både fina profiler och fina hakor ska du se! 
#35: det är INTE lätt att ta foton på dem! *pust* Har försökt få till lite men jag är lätt förvirrad o inte helt säker på vem som är vem … :(
www.shaneequas.com

Håller med Anne.S, särskilt fyran ser otroligt vacker ut!

#36 Haha, grattis till mardrömmen att fota små envisa corsnish-barn!
Jag är redo att skrika rätt ut vissa gånger när de bara inte vill samarbeta för fem öre. 

Inte kul att du haft några jobiga dagar. Tänker på dig. Kram!!!!
Tack i alla fall för fler bilder. Sköt om dig nu och njut av de små.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.