Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 199 ggr
Leffe
0

Hämtat urnan

I går hämtade jag urnan med askan efter Mirre. Han står nu i bokhyllan. Jag sitter här och tittar på den nu i natten och har härliga bilder på Mirre framför mig. Ska begrava honom tillsammans med de tidigare på begravningsplatsen på Djurgården. Katterigraven Vågens. Där kommer han att dela plats med Sissi, Pricken och Lillan. Det känns skönt

Gittan
0

Vågens familjegrav. Begravningsplatsen på Djurgården är verkligen idyllisk.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

Vad underbart att ha en egen familjegrav till sina katter, veta att de finns på samma ställe.

cherish
0

Åh … det låter så sorgligt och så vemodigt … vilken "tur" du har ändå som får möjlighet att begrava dina djur i en familjegrav på en djurplats … vi har inget sånt här …

Jag beklagar verkligen sorgen, Leffe … *kramar om*

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

smirik
0

mycket fint med en egen djurkyrkegård, så skulle alle ha möjlighet att ta avsked med sina alskade djur

emiya
0

Så fint att ha en sådan plats att gå till!

Tröstekram!

RacerDonnans
0

Tänker på er. Det är bra att du har ett ställe där de får vara tillsammans igen. Deras andar är ju också tillsammans på annat håll så det känns helt rätt.

Förstår att du haft många härliga minnen om honom i natt och att ett och annat leende dykt upp. Du får gärna berätta om något minne som duker upp framöver som du känner att du vill och kan delge oss andra.

Kram!!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Aje-T
0

Vad fint med en familjegrav för katterna. Måste kännas trösterikt att kunna gå dit och sätta blommor som minne. Skickar också tröstkramar!