Nu är hon äntligen här!!
Vårt nya lilla gryn har anlänt, S*Mobackens Baby Belle heter hon men går under namnet BeeBee här. Hon är sååå underbar och väldigt lik sin far, Zorro. Pappa Zorro och 'farbror' Chino springer efter henne hela tiden. Nu ikväll hittade jag dem så här söta ihop.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Det är bara farmor Enya som inte riktigt gillar nykomlingen. Kanske för att BeeBee är lika envis som henne ;)
Men vem kan eg motstå en sån här sötnos?!
Mer bilder lär ni få stå ut med här framöver!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Oj det gick fort med pappa och "farbror"… Grattis till nytillskottet
, måste försöka träffas snart!!!! ( så jag får gosa med henne…)
Gullunge!!

Härliga bilder! Hon har fått det bra hos myspojkarna.
Ser fram emot att träffa lilla damen live. Tyvärr blir det inte under denna resa till Umeå heller då jag samåker upp och tar bussen hem denna gång.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Åhh så mysigt! Så roligt att hon är hemma nu.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Sötunge! Nu har hon det bra bredvid värmedynorna.

Grattis till en jättesöt kisse

Vad roligt att hon äntligen kommit och så söta de är tillsammans, det är som om hon bott tillsammans med pojkarna hela tiden!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Åh vännen, sååå glad att hon äntligen är hemma!! Och naturligtvis har pappa Zorro och "farbror" Chino tagit henne till sitt hjärta!!
Hon är otroligt söt och jag ser fram emot att få träffa henne framöver!!
Stor kram!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Hon passar såååå bra in med övriga, iaf med killarna ;)
Zorro bara älskar sin dotter och håller reda på henne var hon är, dem äter tillsammans, sover tillsammans. Chino och Zorro har så stora hjärtan, alla nya katter är vänner!
Nackdelen är att Enya mår verkligen inte bra, först Safaris dräktighet som jag sett påverkar Enya mkt och nu en liten yrhöna. Mitt hjärta blöder så för min älskling men hon ska få provflytta till en vän till oss som inte har katt, tänkte testa och se om hon blir gladare. Har hela tiden haft på känn att hon kanske är en enmanskatt men har inte riktigt velat inse det. För hennes bästa måste jag göra nåt, även om mitt hjärta brister.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vilken liten svart prinsessa du har fått, hoppas det löser sig med Enya.
Söt liten sothöna! Hon charmar nog Enya ska du se!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis! vilken söt liten panter

En riktig liten sötnos är hon, och fortfarande ruggigt lik Sosa! Ska bli kul att se henne i Umeå (om du ska ställa henne där?)
Måste komma med en liten uppdatering om mitt troll, igår låg hon med pappa Zorro i en puff, såg att Zorro tvättade sig men tyckte han smaskade väldigt mycket så när jag kikar ner så ligger hon och snuttar!!! Han tar verkligen föräldrarollen på stort allvar!!
#15 Ja hon kommer till Umeå men bara lördag (om vi nu kom med).
Ikväll flyttar Enya, på ett vis hoppas jag att hon trivs sämre som ensamkatt så jag kan ha henne kvar, fast mitt förnuft säger att hon kommer att må prima, vår vän är eld o lågor och bara längtar efter henne. Hon kommer att få va den drottning hon är men jag kommer att sakna hennes personlighet här hemma…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Åhhh… grattis till lilla BeeBee! Hon är dundersöt!
Hoppas ni (och vi) kommit med på Umeå-utställningen på lördagen! Ser verkligen fram emot att träffa henne och dig! Osså såklart gosgrabbarna om de ska me.
Tråkigt med Enya men jag förstår ditt beslut så väl. Hoppas hon trivs i sitt nya hem, och tänkt på att du gör detta för hennes skull. För att hon ska slippa stressen med dräktighet och kattungar.
#16 Bara hon inte snuttar så mycket så pappa får bröst… (det kan ju även hända hankatter…)
#18 Näe, jag ska se till att det inte blir så vanlig företeelse. Undrar om han kommer ligga med Safaris små o dia dem med?!
Zorro är nästan fööör snäll med sina kompisar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hej vännen!
Guuuuuud vad söt hon är, lilla Baby Bell. Världens myspys-kisse juh! :)
#20 Tack vännen! Hon är så underbar, ett riktigt litet yrväder!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vilken gostjej! Åh, jag hoppas att mina två gubbar blir lika omhändertagande. Dexter (min äldste) lät ju lille Boris snutta när han kom i några veckor och jag lät dem hållas just för att jag tyckte det var viktigt att de blev goda vänner. Under hela den tiden gosade Boris knappt något med oss människor! Men det tog han igen sen. ;) Grattis till nytillskottet och hoppas det ordnar sig med Enya.
Vad häftigt.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld