Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 461 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-01-16

God morgon. Nu är halva januari avverkad och vi har varmgrader och ingen snö - underbart tycker jag, men knappast att naturen tycker det. Frågan är när kommer vintern. Det lär väl bli en riktig vargavinter långt in i maj. Hemska tanke! Vad göra idag - fortsätta gå igenom fotografier. Hittar faktiskt några guldkorn.

Sköt om er idag

smirik
0

God morgon

Abbe sitter mitt på golvet och säger ojojojojojojojojojojojojoj….

Denna katten är väldig pratig (och hormonell) Det blir en kort jobb vecka för mig, i morgon & fredag har jag tagit ledigt eftersom min bättre halva skall opereras, mycket nervöst är det.

Ha en bra dag alla

trixi3851
0

Godmorgon! Sitter och väntar in tel tiden till a-kassan, suck. De har lyckats slarva bort 2 intyg på två veckor. Har inte fått några pengar sen sista ord lön i november. Myndigheter!!! Ja nästan vår är det. Katterna försöker driva mej till vansinne genom att jama jag vill ut, sen efter tio min, jama jag vill in. Sen sitta och glo längtansfullt i fönstret i 1 min och sen…jag vill ut….igen!

Aje-T
0

Ja visst är det konstigt väder här i Stockholm. Karin och Mauritz övar strömhopp ut och in genom sovrumsfönstret ;-)

Karin vildare än någonsin efter sin magsjuka….

LinusCRX
0

#3 Hon kanske har lite överskottsenergi nu när hon har vilat i ett par dagar Glad Skönt att höra att hon är i form igen!

Här är det bara jobb, jobb… längtar hem till min lilla goa ullboll Skrikandes

[catze]
0

Go middag!

började dagen med städning (dammsugning,dammning,skrubbning:-p)  eftersom vi har 2  monster här hemma (mina syskon) o en lite smått pedantisk morsa så får man snällt dammsuga hela undervåningen varannan dag ibland varje dag då det blir mycke små smulor i vardags rummet o köket

nåja nu ska jag koppla av med att sitta i trädgården me alex medans han röjer runt, han har betet sig lite konstigt de senaste dagarna. fastän det är mitt på vintern så små juckar han ibland med min arm, han kan bli lite juckig på våren men det går alltid över på hösten så det är lite konstigt. kanske växthus effekten får kaniner att vara brunstiga året om?  eller så har han fått vittring på nån kanin dam?  men som tur är revir markerar han inte som vissa hanar kan göra, han kissar alltid på samma  bortersta hörna i trädgården så renlig är han:-)