God morgon 2008-01-15
God morgon. Här hemma har jag en löpande skogis. Hon är dubbelt så stor som Pysen. Den 12åriga Pysen, kastrat i åtta år tror jag, lyckas bestiga den stora skogishonan Tina. Men oj oj vad han får jobba. Sedan sover han så gott som ett dygn.
Sköt om er
Gomorron (ovanligt tidigt för att vara jag….) men blev så nyfiken på Phoebe… Hur som helst precis väckt ungar så nu börjar väl snart morron kriget!! 
Gomorron allihop! Här är jag stolt "mamma" till fyra små knottar, eller säger man mormor ..?? Phoebe och bebisarna myser, jag ska äta frukost och mår rejält illa efter nattens sömnbrist. Trots huvudvärk och illamående så njuter jag!!! Lovar att fixa bilder och än en gång - tack för allas stöd och uppmuntran i natt! Det var såååå himla roligt att ha er "med"!!!
Kram på er!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

God Morgon.
Vaknade av ett vrål så tydligen är dom två i badrummet inte klara ännu.
Vi har haft paketöppning och nu gick födelsedagsbarnet till affärn för att köpa socker så att han kan baka kanelbullar sen.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
idag ska jag till min sjukgymnast. Jag får knappt gå upp för min katt & kom när hon såg att jag va vaken. Hon är helt underbar.
Ha en bra dag
God morgon/eftermiddag, Grattis till glada Födelsedagsbarn och lyckade parningar.Och till Pysen, still a gentleman och Damernas Riddare!Här är grått ute, kattungarna helt ljuvliga, jag är väldigt trött men mår ganska bra.Vad mer kan man önska?Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God kväll!
Sent ute som vanligt! Har städat hela dagen och skickat grattis-sms till sambon som fyllde år idag (inget jämnt).
I morgon ska jag lägga upp kurser som börjar nästa vecka och sen ska jag på en Aloevera-träff/utbildning. Ska bli intressant!
Ska gå och lägga mig nu och läsa lite i en bok om Djingis Khans barndom och uppväxt….
Natti-natti!