God morgon 2008-01-14
God morgon. Idag ska det köpas kattsand och kattmat. Går tillbaka till James Wellbeloved från Orijen då Lilleman reagerat på det sistnämnda fodret. Ska kolla om JW finns i light. Har inte sett det tidigare. Sedan fortsätter jag att titta på gamla kattfoton - jättekul.
Sköt om er

God morgon.
Vaknade innan klockan, men inte för att jag var utvilad. Ska ta o vila lite idag. Ringde o beställde tid för kastrering av Muscot till i morgon.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Gomorron!
Här snöar det lite lätt och det är ca -1,5 ute… Har lite städning idag att göra (jobbade som sagt i helgen…) känner mig allmänt seg, vet inte varför men kommer nog igång iaf..
#0 Är inte så säker på att det finns nån lightvariant på JW men har väl heller aldrig sett alla…
#2 Tänk att han rean är mogen för det ( ser bara bilden om en lill liten kille…)

God morgon
Mycket att göra på jobbet i dag, så är måndager.
Det blir en kort vecka, min bättre halva skall opereras på torsdag så har tagit ledigt.
Leffe det finns en Senior/light version av Jameswellbeloved.
Ha en skön dag alla

Idag står det inköp och städning samt bakning på schemat.Har ett "barn" som fyller 21 i morgon.
Stolt ägare till tre La permer
#4 Jag antar vi pratar om en 2-benting denna gång…

Japp min mellan tvåbening på killsidan.Nummer fyra totalt.Tänk att snart har alla mina barn växt om mig i ålder.

Är så glad.Det görs kattbarn här hemma.Fick hit en hane och en hona i fredags och igår började honan löpa och nu så paras det för fullt.
Åh vilket bra besked jag fick just. De ringde från djurkliniken hemma och meddelade att Linus har tillräckligt med rabiesantikroppar!!!! Så nu är det Åbo nästa!!!! 
#7 Spännande! Hoppas det blir många små söta krulltottar!
#7 Förmodar att alla mattar är jätteglada för det..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

HonKattMatte har jag pratat med hon är toppen glad.Hankattsägaren har jag mailat till och ännu inte fått svar men jag antar att dom är nöjda.Nu kommer grabbens kulor snart att vara ett minne blott.
#6 Tänk så rätt du har angående barnens ålder… om några år är jag yngst… känner mig åtminstone så…
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Goddag!
Har varit duktig idag och varit ute på en långpromenad, det är inte varje dag…
Tänkte att jag skulle svänga förbi hos veterinären och beställa tid till nästa vecka för vaccination, chipmärkning och besiktning, men han hade semester den här veckan så jag fick gå därifrån med ogjort ärende.
#3 Hälsa Smila lycka till på operationen!
#7 Toppen, nu blir jag glad! Nu slipper hans fodermatte snart hans pinkerier hemma. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

God kväll.
Jag gick i säng o vilade, somnade vid tio kanske? Vaknade 15.30 på ett ungefär.
Finns väl någon mening med detta! 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#13 Smart av dig att sova lite. Själv är jag ju i Umeå och måste snart försöka sova då det inte ens blev två hela timmars sömn i natt då Filippa vaknade efter att jag precis lagt mig och enbart hade ett par timmar på mig att sova innan jag skulle iväg.
Ikväll tänker jag försöka ta igen det, men kan ju inte släppa allt som händer hos Cherish just nu. Tänker ligga på helspänn så jag inte missar något.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.