Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 167 ggr
Leffe
0

God morgon 2008-01-13

God morgon. Har suttit med mina bilder (se annan tråd) och sorterat och fortsätter lägga ut på min sida. Det har gått åt några koppar kaffe.

Sköt om er idag

Fritz
0

God morgon!

Har ont idag så det kommer inte bli så mycket gjort idag. Mest gosa med katterna, den bästa medicinen som finns!

Ha en bra dag!

cherish
0

Gomorron!

#0: Hoppas du kan vila lite, du sitter väl inte uppe hela nätterna …?!?

#1: Stackare, hoppas värken ger med sig efter allt gos med katterna. Vet hur det är att ha ont ….. *kram*

Här har det snöat i natt igen, nu är det nog några decimeter snö ute och om allt klickar så blir det en skotertur idag. Ska precis äta frukost, blev sovmorgon idag … :)

Hoppas ni får en bra dag idag!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

LinusCRX
0

#0 Vad du är duktig! Här skulle vi också behöva gå igenom bilder !

#1 Hoppas du mår bättre snart. Inte roligt att ha ont.

Här skiner solen och himlen är klarblå. Det blev en promenad längs med sjön idag. Massor med änder som snattrar. Underbart!

Ha en skön söndag!

aggeelin
0

#1 - så tråkigt att ha ont, hoppas att katterna hjälper lite.

#3 Härligt väder ute, så skönt med promenad. Vi hinner inte idag, sonen fyller år och jag har bakat tårta mm, vi ska fira på em. Sen blir det yoga.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

Har en tung dag idag men skall försöka göra dagen bra i alla fall. Min man fyller år och måste få ha en trevlig dag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

EvaG
0

God eftermiddag. Ska snart i väg och arbeta. Har kvällsskift nu.
#5 Hoppas det blev en trevlig födelsedag.

Ha en bra kväll nu alla

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Natali
0

God kväll

Jag ska ta en varm dusch för o få upp värmen igen. Jag har helt enkelt inga bra vinterkläder (nåja, min man tog mina täckbyxor också…).

Vi åkte hela famlijen till Cherish. Vi grillade korv o pinnbröd. Sen tog vi en skotertur till pulkpacken. Till och med jag åke ner. Varm kaffe, och myyys med lilla bollen. Till och med sonen fick känna bäbbarna i magen.

Tack Cherish för en underbar dag. Hoppas nu att bäbbarna inte kommer inatt. Tror jag skulle behöva vila ordentligt efter denna pers. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Pers? Är det skoterturen eller den underbara dagen eller Cherish eller lanseringen av sphyxsajten……Skrattande

RacerDonnans
0

#8 Håller med, inte många bollar i luften idag va Natali?

#7 Kommer de inatt får hon väl ringa reservenFlört. Jag är ju hemma till 7.00 imorgon bitti sen finns jag enbart på telefonkonsultation fram till torsdag men Phoebe har lovat knipa någon dag extra så om jag har tur har du andra förhinder i slutet av veckan så jag får rycka inFlörtGlad. Nej då jag missunnar dig inte att vara medOskyldig.
Kram på er alla.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

Persen var nog mest o gå upp för pulkbacken, halvvägs med sonen på pulkan (Fick till och med ta brickanyl, alltså astmamedicin, och det är inte ofta jag behöver….). Sen var jag lite trött i kroppen i övrigt. Men roligt hade vi alla i alla fall! =)

Klart jag åker till Phoebe inatt även om jag är trött, en sån grej vill jag ju inte missa för allt i världen! En av anledningarna till att jag lyckats börja sova utan insomningstablett. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Inlägget är låst för nya kommentarer