God morgon 2008-01-12
God morgon. Nu ska jag gå till sängs. Lagt in bilder på min hemsida samtidigt som jag intagit lite ost och kex. Fär väl se sedan om rätt bild är på rätt katt.
Sköt om er
Godmorgon! Och sov gott ni som går och lägger er!
Jag blev väckt av en av mina studenter som skulle skriva omtenta. Tentavakterna vägrade henne att skriva för att studenten saknade leg och de vägrade att jag som lärare kom och legitimerade studenten. Sen visade det sig att två studenter inte fick skriva för att de inte var anmälda. Jag har fixat och trixat i en timme och nu får de skriva. Så skönt. De behöver klara tentan för att få gå ut på praktik, så de var rejält skärrade.
Idag ska vi ha julgransplundring och sen laga god mat till vänner. Ute är det den mörkaste dagen på länge men det är ganska skönt när det är mörkt kan jag tycka, är nog lite konstig som tycker om mörkret på vintern. Finns det fler? (tycker om ljuset vår-sommar-höst).
Ha en bra dag ni alla!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon.Idag är jag riktigt *Off*.Undrar om det blir något alls uträttat.Sköt om er.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon alla sju-sovare !!!
V-75 lämnas alldeles strax. Kanske är man rik innan mörkret lagt sig
Idag ska det bakas pizza, ja sambon bakar och jag äter. Köpte jättesnyggt tyg på IKEA igår. Ska sy burskynke till dubbelbur , samt puff. Måste ju vara chica när vi kommer till Halmstad
Ha en bra dag !

Helt seg idag.Växlar mellan sängan, datorn och katternas parningsrum.Idag blir det nog inget vettigare gjort.
Stolt ägare till tre La permer

Vaknade sent idag för vi var på Filmkväll hos vänner igår, Lova var med och fick en ny vän i Chihuahua/Petit Brabacon valpen Chicca…helt otroligt…läs mer i tråden - fungerar detta tro? Jag har skrivit där idag och berättar om en ljuvlig gårdagskväll/natt.
# 3 Håller tummarna och tassarna här för miljonvinsten
# 4 Är du vissen Monica? Eller är det en sån här - "Jag vill aldrig kliva ur min pyjamas" dag idag? Vill hälsa Dig att du har ett alldeles galet härligt underbart knastokigt "barnbarn"…
Kan det vara kul att dammsuga? Är det normalt att tycka det är kul? Jag har just ändrat inställning till damsugandet efter nyinköpet av "silverfisken". Däremot tittar Linus väldigt skepiskt på åbäket, men han springer inte och gömmer sig, som när "röda faran" var ute. "Silverfisken" har en enorm sugeffekt och är så underbart tyst…så rent som det är nu har vi nog aldrig haft 
#3 denna vecka är det din tur!!!! Håller tummarna för att det blir ett kattslott !

Ont i kropen och lite små febrig.Det går väl över.
Stolt ägare till tre La permer

God dag!
Låg till lunch idag då det blev en (extra) sen natt. Jag och maken hade en underbart avkopplande bröllopsdags middag med "myskväll" utan barn och att få fortsätta koppla av in på nästa dag är inte fel.
#3 Håller tummarna.
#5 Härligt att höra, skall läsa mer i den andra tråden.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Även jag har lämnat in en rad på V75. Sitter o väntar på att vinnare V75 ska börja så att man får se loppen. Håller tummarna för alla som lämnat in rader.
#3, 9 - Hur gick det för era hästar? För våra gick det helt åt skogen… Vi i vårt gäng får ta nya tag nästa vecka. Charlie och jag har skurit kyckling, det var svårt att hålla honom bort från den goda maten - han blev instängd hos hussen - inte populärt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Har precis vaknat. Stängde ut katterna från sängkammaren och har sovit hårt vilket gjort att nu har jag ont i ruggen. Och jag skulle se hockeyn kl 15. Ser nu reprisen istället, men får inte kolla nyheter varken på teve, radio eller datan.

..#10….sämsta system jag någonsin gjort..helt år helsefyr….har aldrig under årens lopp haft mindre än tre rätt…men det hade jag nu..fattar absolut noll..
..men myser med jättegfod pizza snart..som tröst…och sen gasar jag nog med symaskinen….kul ska det bli..det var länge sedan ett nytt burskynke tillverkades……………

godkväll.
Jag sitter o filar på det sista på ännu artikel till sphynx sidan. Och äter nybakt semla. Blev så sugen när jag o RacerDonnans var o fikade, de ställde precis ut semlor. =)
Hoppas ni har haft en bra dag, och att ni som varit krassliga mår bättre. Själv har jag varit ute en sväng med skotern. =) Osså har jag äntligen ordnat så att vi får upp vårat nya husdjur 1 mars. Gissar att många här inte vill komma på fika hos mej sen…vi ska överta en marklevande fågelspindel….*fniss*
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#13 Det ante mig att det var nåt sånt… (du vet magkänsla…) Ha det gott!!!
Själv har jag jobbat och gör så även imorgon, mest stått och lagat upp en masa mat… Såjag var inte direkt hungrig när jag kom hem (blev mätt på oset)
Ha en trevlig kväll!!!
Gokväll allihop!!
Inga bebisar ännu men nu har jag i princip förberett allt så de får komma närsom nu … Phoebe är jättetrött och vill bara sova, har inte samma matlust idag som tidigare … har dragit sig undan nu på kvällen och ligger i våra sängar och sover … undrar jag …? Natali vet att jag ringer bums det händer nåt - hon har kattjour. *ler* Börjar få ont i halsen och bara jag kastat mina småbarn i sängen (ja inte bokstavligt talat då!) så ska jag ta mig en kopp te med eukalyptushonung ….
(Dolleminas och Kissan, ni vet att jag tänker på er!!! Natali och Racer Donnans med!!!)
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#10 och #12 Mitt system var inte heller så mycket att hurra för 2 rätt. 3 av mina reserver sprang in, men nära skjuter ingen hare