Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 180 ggr
smirik
0

God morgon 11 Januari

God morgon

Fredag är en bra dag, 2 dagers ledighet och massor tid för allt det man gärna vill men inte hinnar i veckan.

Och en helg där inte mycket är planerad in det är lux

Ha en underbar dag och helg

Leffe
0

smirik, samtidigt så är det ju bara tre dagar kvar till nästa måndagmorgon!!!!

Idag väntar tandläkaren på mig. Jag hoppas han inte behöver vänta så många gånger till i den här omgången.

Igår kväll hade vi styrelsemöte i vår kattklubb och beslutade att genomföra en 4-certsutställning i Stockholm, huuva.

Sköt om er

Mona22
0

usch, jag är så ledsen idag. vi hittade en påkörd katt inatt när vi åkte hem, den låg mitt på vägen, någon hade kört på den och inte stannat. säkert för att det "bara" är en katt. hon var inte död utan bara skadad, vänstra sidan funkade inte på henne. vi skjutsade henne till strömsholm och hoppas att de kan göra något. =`(

RacerDonnans
0

#2 En guldstjärna till er som stannade och tog hand om henne i alla fall, du har nu gjort vad du kan. Hoppas det går bra för henne. Blir så arg Skrikandes och ledsen när jag läser om katter som bara blir lämnade att dö så där.Gråter.

Själv har jag lyckats låna ut barn till kompisar så båda skall på pyjamasparty ikväll med övernattning på varsitt håll.

Då kan jag och Fredrik passa på att fira vår 16:e bröllopsdagGlad.
Tänk vad tiden går.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Dolleminas
0

Gomorron! Wow just nu snöar det ute!!! (iof blötsnö så det blir väl regn till slut…) sovit lite oroligt och drömt om en massa människor jag träffat under hela min uppväxt, och även goda vänner som finns lite överallt Flört i vårt avlånga land…

#2 Hoppas det går bra med katten, fy  vad man blir ledsen över denna nonchalans av människor när det gäller katter… Ni ska iaf ha en stor eloge Skrattande

Fritz
0

God morgon!

Var och gosade med lite kattungar igår, 8.5 vecka och 12 vecko gamla (dom är för goa)! Idag händer det inte så mycket, lite tvätt och städ…

#3 Grattis!

Natali
0

#2 En stor eloge till er!

Jag har åter igen tagit det lugnt. Ätit mysig frukost. O ska dricka lite kaffe. (Trodde aldrig att jag skulle bli beroende av kaffe, med nu är jag det…började först dricka i förberedlesen för bröloppet 2003).

Sen ska jag in tills tan o ta en fika med Racer Donnans. Ska bli så roligt att komma ut. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

LinusCRX
0

Bilbesiktningen gick riktigt bra även om det var väldigt tungt för mig att vara där. Påminde mig för mycket om en bortgången närstående, som arbetade där en gång…men jag lyckades hålla tillbaka tårarna tills jag åkte därifrån…jag som trodde att sorgen var i stort över…

#1 Vad roligt att det blir en utställning!

#2 En guldstjärna till dig!

emiya
0

God middag!

Här på västkusten har det blåst storm inatt! Nu ska jag strax åka iväg till varmvattenbassängträningen (oj, vilket långt ord!) Det blir till att hålla hårt i ratten!

#2 En eloge till er att ni stannade! Har du möjlighet  att få veta hur det gick för katten?

#3 Grattis till er!

#7 Skönt att besiktningen gick bra iaf! Sorg kan finnas kvar länge, länge. Hoppas att du mår bättre nu.

A-M.H
0

God morgon !

Lång sovmorgon idag. *harkel* Vaknade till mitt i natten av först nåt odefinerbart ljud..nåt skramlade vid mitt öra….Gunvald står på kudden vilt ruskandes en leksaksmus….och när jag vaknade nu i morse så låg den under min kudde…Räcka ut tungan

Eloge till dig som tog dig an den överkörda katten. Blir så förbannad och ledsen över människors nonchalans…stryk skulle de ha…fattar väl inget annat "språk"…

Grattis till din friska bil Monica.Cool

Jättekul med en 4-certsutställning..vad sa du 2009..jisses..det är ju ett år dit..Förvånad..ska tala om för Ciggekillen är det kommer att räknas pellets lång tid framöver…Flört

Ha en jättebra dag !!!

Natali
0

#3 Du menar att ni har stått ut med varandra så länge? Otroligt…. *Fniss*

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

Tack alla!

#10 Ja tänka sig va! Tack för sällskapet vid fikat idag, det var gott och trevligt.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.