Äntligen...
har de kommit..
Zelda o Zigges 3 små kattungar kom inatt mellan 02:40 - 09:30. Färgerna blev 2 st n 02 och 1 st n23 (tror jag). Vilka kön det blev återkommer jag med när jag ser skillnaden på dem.
Bilder kommer senare o hemsidan kommer att uppdateras inom kort. Namnen på kattungarna kommer att vara på cornish o relaterar till det nya året…

Grattis !!

Grattis, vad kul.
Lite nyfiken på vad det bli för namn faktiskt. Ser också fram emot någon bild framöver.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Grattis till småkrullen !

Grattis till trillingarna.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis !
Jag väntar nedkomst vilken dag som helst nu jag med .
Superspännande!
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Grattis till de små! *Bilder!* 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Stooort grattis!!!
Grattis. Vill se bilder….. 
Vad roligt! Grattis!

Grattis till småkrullen!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Å grattis! Jag är så dålig på det här kattspråket så jag vet inte vad färgförkortningarna betyder… Ska bli spännande att få se bilder sen i alla fall!
Grattis! Det ska bli jättekul att få se lite bilder!
#12 Letade och hittade efter en stund, n02 = Svart/vit harlekin och n23 = Svart tigré.
Rätta mig någon om jag har fel! 

Grattis!! Precis som alla andra ser jag fram emot bilder!

och jag tror att de är 2 killar o den mörka är en tjej…men jag ska låta det vara osagt.
Så söta!

Tack för bilderna!!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jättesöta små skrottar! 

Grattis till de underbara små knytena!

Grattis Maria…pussa på de små grynen från mig!
Massor av Grattis!!! Kommer snart å pussar på dem…. 

Stort grattis till trillingarna
Grattis !!

Så fina vitfläckar!

Jag tackar o bockar för alla gratulationer. Ska försöka att ta lite bilder till helgen..

Nu finns kattungarnas namn utlagda på hemsidan, med en mp3-fil så att man hör hur namnen ska uttalas.. De är nämligen på dialekten Cornish o har med det nya året att göra…
Bilder o annat kommer till helgen…Håll till godo
Ps. skulle det inte höras något så maila mig så skickar jag filen direkt till dig,,

ååååh, spännande med barn! Grattis till de tre små!