Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 287 ggr
AnnaS
0

Överraskning på jobbet

Idag på jobbet ringde min mobil och det var ett dolt nummer. Jag blev lite konfunderad då det vanligtvis brukar vara mamma som ringer min mobil… Men personen presenterade sig och det var en reporter på Nya Wermlands Tidningen och jag hann tänka att det var konstigt att HON ringde, jag har ju sökt jobb på deras IT-avdelning och då borde ju DE ringa.

Men det visade sig att hon höll på med ett reportage om Cornish Rex och hade besökt några med CRX men behövde nu en del tips och information från en uppfödare. Svaren blev väl inte så där jättelysande - jag var ju ganska oförberedd men jag tror jag fick fram det viktigaste, att det inte är en allergikatt och att katten ska ha stamtavla!

Ska bli så spännande att läsa artikeln Skrattande

Dragonrebell
0

Låter spännande. Har de ngn. hemsida här på nätet med? Kan du inte fixa en länk i så fall så att vi kan läsa artikeln när den kommit?

Clee
0

Åh vad kul! Lova att länka!

Lullan1
0

Vad trevligt! Kul med lite uppmärksamhet!

chikan
0

Roligt! Och bra poänger tycker jag att du lyckades få fram också. HOppas bara att reportern uppfattade det ordentligt… ibland tycks de ju kunna få ihop de mest fantastiska historierna av ingenting.