Zigge
Min kompis som tidigare ville ta över Zigge när han var "färdig" som hane hos mig, har pga olika omständigheter har dragit sig ur. Zigge kommer idagsläge ha 1 kull efter sig, ev. 2st. (röda tuttar på julafton isf) o han söker efter nyår ett nytt hem, antingen som kastrerad eller som fertil. Jag kan inte ha honom kvar pga platsbrist då jag har andra planer på gång.
Låter det intressant så maila gärna för mer information…Ska försöka ta lite nyare bilder som gör honom rättvis. Han har en otroligt lång o välpälsad kropp..Han strilar inte idagsläget

Ingen som vet någon som söker en hane eller en sällskapskatt??
Tyvärr.. och jag har ju själv en fertil hane.. så jag kan inte erbjuda ett hem ..
Kan inte komma på någon som behöver en katt.. (jo jag har en kompis men hon vill ha en katt som går både ute och inne = ute på dagen när man jobbar och insläppt på kvällen.. för mig ett nono! tänk vad som kan häna en kisse utan uppsikt en hel dag!så jag rekommenderar ingen katt till henne, så länge hon inte vill ha en innomhuskatt
)

Hej,
Vi är sugen på en kompis till Bosse, men det är inte helt färdigförhandlat ännu
. Hur gammal är Zigge?

Nu kan vi låsa den har tråden…Zigge är kastrerad o har ett nytt hem.
Det finns en kull efter honom, född 9/1 och det kommer att födas en kull till i början av februari efter Zigge…info på min hemsida…

Vad skönt att allt ordnat sig för Zigge. Jag låser tråden och önskar honom lycka till i nya hemmet.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.