Phoebe v 8
Jaha, ytterligare en vecka har gått och nu närmar det sig med stormsteg! *iiiii* Phoebe har inte ökat nåt i vikt men hon äter som en galning, jag antar att bebisarna behöver massa mat för hon har ju blivit rundare om magen. Nu hickar även bebisarna i magen. :) Hon vill inte längre sova under täcket utan ligger ovanpå, eller på kudden och hon tar sig med lite möda mellan spjälorna i trappan för att komma till vattnet. Det duger inte med egen vattenskål, hon SKA dit … :/
Några bilder, här är från nyårsafton då de alla fick "blötmat" och annat gottigott!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Tjockismagen …. tuttarna lyser nästan nu!!
www.shaneequas.com
Lite gos med hunden är ju alltid mysigt … de är verkligen goda vänner och Celli förstår inte alls vad som händer … hon känner nog att Phoebe luktar annorlunda för hon ska ideligen sniffa på henne och slicka på henne … *fniss* Phoebe bara njuter och sitter/står stilla när hunden gör det …. När Celli ligger och sover så kommer Phoebe tassande och bara stångar sig emot henne!
www.shaneequas.com
Mysan! Det ska bli så spännande att se vad som göms där inne i den där runda goa magen.
#4: Hihi! Jadu, vi är så otroligt nyfikna hela familjen … Alla går och pussar magen och klappar den och snusar på den och lägger kinden mot den … vi känner ju buffarna därinne och det är bara SÅÅÅÅÅ mysigt. Det som däremot INTE är så mysigt är ju att vi måste hjälpa henne med tvätten därbak … *fniss*
www.shaneequas.com
#5 Haha! Stackars… liten höll jag på att säga. Men det var ju alldeles fel!
Är det så illa att magen är i vägen? Jag skulle nog förövrigt också ha svårt att hålla mig borta från en sådan mage om jag hade en i närheten. Är ju alldeles besatt av Hugin och Fuffens magar, som är sååå mysiga. Och de har ju inte precis några bäbisar där inne. Den grejen skulle göra det ännu mer oemotståndligt.

#7 Gosingen då. Längtar tills jag får pussa. Har nedräkning nu…
Skall ta ett snack med några där inne också så får vi se om de vill berätta hur många de är.
#5 Vet hur det är med tvätt där bak. Behöver inte vara så många för att de skall behöva det. Fick hjälpa Evita nu sist.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Åhh vad mysigt. Jag har ju fått äran att få känna buffarna där inne!
Tror nog endå inte att det är lika många som Betty hade i hennes kull. Tror nog på fem endå. =)
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Ohh så tjock hon är och så fin med sin röda sidenrosett!
Spännande att se vad som kommer ut…….

Gissa vad jag pussat på idag!?
Tack Cherish för att vi fick hälsa på en stund (blev nog lite väl länge, nästa gång får du kasta ut oss då vi stannar så pass mycket längre än vi lovat).
Magen var ju goare än jag förväntat mig och då förväntade jag mig en gosmage. Det är fyra, helt klart oavsett ojämnheten. De får två tuttar var rättvist och bra.
Filippa frågade redan i bilen efter när vi skulle träffas igen så nu får vi skärpa till oss så det itne dröjer lika länge igen.
Kramis till er alla!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
#10 Ååå vad fuskigt! Jag vill också.
#8: Japp du var före alla andra att gosa med hennes mage!! :) TACK för sakerna jag får låna!!! *kram*
#9: Tack! Ja vi är jättenyfikna vi med! :)
#10: *skrattar* Jaaa, tänk va!! Det var så roligt att ha dig här och barnen frågade direkt ni stängde dörren när ni skulle komma nästa gång. Eller när vi skulle åka till er! Så det måste vi göra om snart igen! Ni kommer väl när bebbarna fötts om inte annat … ;)
#11: Bara kom du Chikan!!! *retas*
Hur som helst, jag fick lite skäll av Racer Donnans för att jag var så "snål" med bilder på Phoebe så okey då! Här kommer en hel hög!!
Äter gör Phoebe jämt, hon har en egen skål med lock som vi får stänga efter varje måltid … Baileys blir så tjock annars! De välter ner skålen under natten och om hunden Celli är i maskopi med dem så får de upp locket och tömmer den, men oftast står den kvar på bordet …. ;)
www.shaneequas.com
Profilbild på Phoebe - hon börjar få dubbelhaka nu … *fnisss*
www.shaneequas.com
Kolla in magen, tuttarna lyser och hon är rätt så rund va …? Fast jag tror ändå på att det BARA blir max 5 st! ;)
www.shaneequas.com
När man ätit så tvättar man sig, fångade henne i tvätten av brösten … hum, inte så snabb kamera ….
www.shaneequas.com
Lite hängmage har hon, och den där slanka kroppen är inte alls lika slank längre ….. :)
www.shaneequas.com
När man ätit ska man vila… och numera ligger hon på soffkanten, det gjorde hon aldrig förr!! Det var precis som om hon var för smal och höll på trilla, ville ligga på kanten mot väggen. Nu får hon väl inte plats förstås *fniss* och magen gör väl att hon ligger stadigt på soffkanten. Tokfia!!
Ja det var alla bilder för denna gång. Kommer nog mer efter helgen! ;) Huuu, nu närmar det sig med stormsteg!!
www.shaneequas.com

Oj vilken fin gosmage hon har fått vackra Phoebe! Så nyfiken på vad som gömmer sig där inne! Det är väl inte länge kvar nu…*iiiih*
#18: Näää det är 11 dagar kvar till utsatt datum ….. *iiiii*
www.shaneequas.com

Hon är verkligen näpen trots sin stora mage. Spännande att se vad som kommer ut….

Åh, så fin hon är! Vad ovant det är att se henne så rund om magen, när man är van att se bilder från utställningar och dyl. Du får gosa lite på magen åt oss! 
#20: Ja det blir det verkligen! Undrar såå vad som finns där …. Och hon är rätt charmig trots dubbelhakan med .. *fniss*
#21: Klart jag gosar extra från er!!! Går ju bara inte låta bli … Magen är full av bebisar som leker Hela havet stormar om kvällarna! *skrattar*
www.shaneequas.com