Bildbomb S*Fylgias Idun

Vilka fina bilder det blev!!!
Hoppas du inte har något emot att jag lånar dem
.
Det var så roligt att ni ville komma, och ni är ju såklart hjärtligt välkomna ner till Linköping också, även om det är en bit dit. Men har ni vägarna förbi så…

#16 Självklart får du ta dem! Hoppas ni kommer förbi här, så jag fåt bjuda igen på fikat, innan du åker.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

#17 Såklart vi kommer innan jag åker
. Har mailat dig…
Vad fin Gefjuns syster är
(Mysak var också väldigt fin)
Fina bilder på fina kissar!!

Äntligen!
Gissa om jag väntat!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Å! Familjen! Tass hälsar Hugin.

#21 Den som väntar på något gott…….
Bilderna blev ju ännu finare nu än i din kamera!! *blinkar* Phoebe hälsar till brorsan och halvsyrran!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Åhhh…vilka fina kissar Idun och Mysak är! Jag är kär! :)
Vilka härliga bilder! Du är jätteduktig på att fotografera!

Det var inte några bilder det! Bildbomb är bara förnamnet! Jag blev mest förtjust i bilden i nummer 9, den var hur härlig som helst. Älskar sådana närbilder! De är helfina båda katterna och vilka pälsar. Hur gammal är Idun? Får man se henne på utställning snart?

#27 Idun är ca ett år gammal. Vi kommer troligtvis att ställa henne här i östersund. Men då Idun och Matte Martina bor så långt bort så hoppas jag att hon kommer att få visa sig lite på utställningar i Linköpingstrakten. =) Men det är mycket upp till Martina, då det är hon som kommer att få åka på dessa utställningar.

Jättefina bilder! Jag blev extra förtjust i #7 med Mysaks nos, den har något speciellt.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

#28 Aha! Klart att fodermatte måste ta med henne på någon utställning i Östergötland! Vore skoj att se henne, hon är ju jämngammal med min Prisma och till Östersund åker jag nog inte i första taget då det finns så många utställningar "här omkring".

#30 Skulle vara roligt att se din Prisma också. Har sett henne på din hemsida och hon är så fin! Jag tänkte åka på Linköpings kattutställning, men den blev tydligen inställd
. Men det finns ju en hel del andra utställningar omkring Linköping, så det blir nog till att åka på några stycken, förutom Östersund
….har inte bestämt vilka än bara
.

#31 Norrköping i oktober? OK, då säger vi så, it´s a date! 
Prisma är fin! Underbart lugn och sansad är hon också och det känns ju viktigt.

#32 Ja, Norrköping i oktober låter ju utmärkt
. Då ses vi där