Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettomplacering
Läst 560 ggr
AnnaS
0

Tilda behöver ett nytt hem

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tilda är en bruntigré kastrattjej som behöver ett nytt hem. Hon heter GIC S*Jazz-Annas CeCe och är en supergosig och social 5-årig fröken. Hon har fått två kullar tidigare och har ställts ut med helt OK resultat och hon gillar att visa upp sig och fjäskar gärna för domaren genom att rulla runt på rygg.

Det finns ett litet bekymmer och det är att hon inte vill använda toalådan och fodermatte har försökt allt utan framgång. Nu är sista halmstrået ett nytt hem. Vi söker därför ett hem med mycket tålamod och kärlek. Tilda är van vid barn och andra katter, vilka hon kommer mycket bra överens med. Tilda är även HCM-scannad en gång utan anmärkning.

Har du möjlighet att ta hand om Tilda? Titta gärna in på min hemsida för mer information om Tilda S*Jazz-Annas Cornish Rex

För mer info maila mig på katter@jazz-annas.se så vidarebefordrar jag kontakt till fodervärden/ägaren.

Spotless
0

Hoppas verkligen att någon vill ge henne chansen. Lycka till!

AnnaS
0

Ja, jag hoppas det jag med för hon är en supertrevlig tjej, påflugen och social, precis som en riktig Cornish Rex Skrattande

Jag glömde att skriva i annonsen att hon aldrig har kissat i sängar, väskor eller liknande utan bara direkt på golvet.

Eine
0

Hon kanske är kittlig på tramdynorna och tycker det är äckligt att kliva på sand?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

Verkligen en fin tjej. Hur länge har hon kissat utanför lådan.

AnnaS
0

#4 Hon har kissat utanför sedan vi tog henne av piller inför första kullen. Vi trodde hon skulle sluta när hon blev kastrerad men inte…

#3 Vi har provat med tomma toalådor utan framgång.

lockar
0

Jag hade tidigare en hane som kissade och bajsade på golvet. Jag prövade allt till slut bytte jag kattsand flera gånger. Det var bara en sort som han tolererade cat extreme. Så fort det var någon annan sort så började han igen.