Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettfodervärd-finnes-sökes
Läst 1173 ggr
mumsikoff
0

Hona på foder?

Jag vill se mig omkring om det finns någon här som skulle vara intresserad av att bli fodervärd till en liten hona på ca 3 månader? Detta skulle i sådana fall bli aktuellt i februari och skulle gälla 2 kullar och därefter skulle hon bli kastrerad och övergå i fodervärdens ägo. Jag kommer vilja ha ett kontrakt påskrivet innan katten flyttar in för att undvika att fodervärden backar ur i sista sekund.

Honan i fråga är endast några få dagar gammal just nu, men jag vill veta i förväg att det finns ett gott fodervärdshem som väntar innan jag tar beslutet att ta tinga/ta hem henne.

Hör gärna av er via pm eller mail för mer info eller om ni har frågor.

Eine
0

Är det en Cornishtjej?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

mumsikoff
0

#1Tack Eine, kanske är bra att nämna att det gäller en liten Cornish-tjeja som jag isådana fall skulle hoppas på att kunna ställa en del.

mumsikoff
0

Tjejan växer o letar fortfarande fodervärd…. Kom på att jag kanske också borde tillägga att fodervärden gärna får bo i eller i närheten av Stockholm.

Denna kommentar har tagits bort.
danino
0

min kompis är intresserad!ska tipsa henne!

danino
0

finns det nån bild på henne?

mumsikoff
0

#6 Om du pm:ar mig så ska jag berätta alla detaljer Skrattande

mumsikoff
0

Har just nu hittat en potentiel fodervärd och om inget går fel så kan man nog låsa denna tråd. Håll nu tummarna att allting går bra med besiktningar osv och att vi får påökning i katteriet i februari!

Eine
0

Så roligt! Hoppas allt fungerar, och att det är en klok och kärleksfull person som får ta hand om din lilla (s)katt.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Inlägget är låst för nya kommentarer