Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 312 ggr
A-M.H
0

..hemma igen..glad o kullös..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..nu är man hemma igen..kullös..inte vet jag riktigt vad det betyder….men lika glad o go o pigg är jag som alltid…

..men jag gör en liten grimas mot matten o husse..speciellt husse så han får lite dåligt samvete och skämmer bort mig lite extra…

..tack till alla era för glada tillrop…/Gunvald

LinusCRX
0

Skrattande Tihi, vilken bild på Gunvald. Helt crazy! Kul att det har gott bra med kulorna.

…lite bättre väglag ikväll, va?! Såg t o m plogbilen…var var den imorse?

omak
0

Haha, det var en skön bild. Härligt att allt gick bra.

jwen
0

Han verkar ju ta det med ro Glad  Han såg verkligen lite "crazy" ut. Rolig bild.

Lullan1
0

Skönt att det gått bra!

RacerDonnans
0

Underbar bild! Härligt att höra att han mår fint.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

cherish
1

*asg* Vilken cool bild! Åh vad skönt att höra att allt har gått bra!! Vilket himla stök för att komma dit i morse!!! Kram!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

chikan
0

HJÄLP! Blev faktiskt lite skraj när jag såg bilden och tänkte att nu har det gått åt pipsvängen för stackars Gunvald! Men sen läste jag texten och såg att allt gått bra (ja, förutom nästan-krocken då! J*vla människa säger jagk, som inte har vett att sänka farten i halkan.)

Spotless
0

Klart att det gick bra. Kullös=bekymmerslös, ja eller nåt… Älskar bilden!

aggeelin
0

´Åh en så härlig bild. Riktigt glad för att vara kullös! MIna killar får vänta två veckor till.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Aje-T
0

Ha ha, vilken supercool bild! Jag kan ju berätta att det inte gör så stor skillnad, mitt Frankensteinmonster är nästan lika vild efter att han kom hem utan bollar där bak. Fast liiite snällare är han ju så jag hoppas att Du också är snäll mot Dina syskon nu. Puss från Karin

AnnaS
0

Vad skönt att allt gick bra!! Skrattande