Godmorgon den 4 januari!
Godmorgon alla ni morgonpigga! Nu är jag sent uppe igen och passar på att vara först! Har varit ute och ätit med en kompis, riktigt trevligt att prata strunt en stund. Nu är jag pigg som en mört och katterna också, de skrotar runt här. Ska se till att hamna i sängen för jag måste jobba lite imorgon.
Ha en bra dag alla, tidiga och sena! 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Sov gott med dig

Uppe sent som vanligt och det blir nog någon timme till.
#0, #1 Sov gott när det är dags och till er andra god morgon vi hörs snart igen.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Är också uppe fortfarande, har för mycket i huvet för att kunna sova….

är också vaken har ont i högra skuldrebladet så då kan jag inte sova. Det är för att jag inte har tränat. Men ska till min sjukgymnast den 8 januari. Det ska bli kul

Ni får börja kalla trådarna God Natt i stället….
Jag sitter i telefon kö till läkaren. Vet inte om det ger så mycket, men tänkte prata med någon i alla fall. Har haft ont i nacke och en axeln ett tag. I natt blev det ännu värre, då vaknade jag av att det gjorde ont, och kunde inte ligga alls. Så gick upp o smörjde in allt vad liniment jag hade, tog värktabletter. Jag hade dessutom tagit stillnoct i högsta dos, o då brukar jag sova trots min Fibro onda. Så detta är något utöver.
Nåja nog klagat. =) Ska mest göra ingenting idag. Har kört sonen till dagis. I går gick jag o la mej efter frukust o sov till 14. Det behöver jag nog inte göra i dag.
Har just pratat med läkaren också, så har nu äntligen ny sjukskriving. Och ska höra med sjukgymnasten på måndag om nacken.
Ha en bra dag alla ni. Sjävl blir det väldigt lugnt…
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
God morgon. Idag är det tandläkaren som gäller. I går var det farbror doktorn för fortsatt sjukskrivning i väntan på operation. Och det var inte roligt. "Lika så bra att skriva tre månader framåt" tyckte han.
Sköt om er
God förmiddag får jag säga då ….
Här var det sent igår med, trots alla föresatser men detta pga värk och barn med mardrömmar .. har inte sovit många timmar i natt och kroppen värker verkligen …. *suck* Ser fram emot besöket av Racer Donnan och dotter idag, ska bli såååå kul!!
#3: Behöver du lätta på trycket? Finns här jag …. :)
#4, #5: Krya på er och hoppas värken lättar lite!
#6: Hoppas det går bra hos tandis och vad trist att operationen drar ut på tiden. Går det inte pressa på lite …?
Kram på er!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
God förmiddag.
Här är fullt upp på jobbet. Vi har Husdjursmässan här på Sollentuna mässan i helgen.
Nästa år ska de ev. försöka få med en kattuställning under husdjursmässan. Förra året så var det med en klubbutställning, men jag försöker få till att det ska vara en för alla klubbar.
Ha det så bra allihop under dagen.

God förmiddag!
#8 finns det möjlighet att ha kattutställning i separat hall?

God middag!
Här snöar det för fullt, inget kul alls (tycker inte om snö så jättemycket). Sedan har min två "bebisar" fått för sig att börja löpa samtidigt så lite fajter är det är hemma. Som tur är så skriker ingen av dom…
Ha en bra dag alla!
God förmiddag,Nattugglor! När klockan var 0200 i natt så funderade jag på att gå ut och skriva här, men jag lyckas somna.Jag lider med er som har ont, det är ett h*e när det aldrig släpper.Jag gjorde en vurpa här hemma för ett par veckor sedan och har ännu krycka när jag går ut.Så just nu vet jag hur ni har det..
Leffe, njut av *ledigheten* i stället för att längta till jobbet. Du har ju alltid jobbat, ibland dubbelt,och nästan aldrig haft semester.Är det konstigt att du går och väntar på höftoperation nu? Man sliter ut sig , kroppen är ingen maskin även om man tror det .
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Lite lunchpaus just nu s ajg passar på och tittar in. Lyckats vara lite effektiv på jobbet i dagarna tre trots att förkylningen inte släppt…borde egentligen stannat hemma…ooops. Får kurera mig i helgen istället.
Haen bra fredag och helg alla!
#9 Ja, den måste då vara separerad från resten av mässan, men att besökarna kan gå in och titta.

#13 Yippiii, då hoppas jag det blir utställning!

God morgon !
Sol och snö..vad kan man mer begära….ja ja..kallt som bara den….nån riktigt otäck vind som blåser….men vackert är det…och luktar gott….
Gunvald hälsar och tackar för all omtanke. Vad vild han är den killen. Höll igång halva natten, jagade alla, brottades vilt med Cigge (som vanligt) samt lekte även själv …vilda "dödalekar" med sin speciella favvoleksak…Hans matbar är borttagen, nu blir det mattider som för de andra…och frukosten var helt problemfri…husse är lite tagen förstås….som han var med Alf och Ciggekillen också….Almas kastrering verkade inte vara lika "svår" för honom…ha ha ha..det som är ett mkt större ingrepp..
Leffe passa på och njut av din "ledighet" gör sånt du inte hinner eller orkar annars…tids nog hinner du jobba igen….
Nu ska jag fila lite på morondagens V.75….vinn nån gång då tänker ni så ni slipper tjatet eller hur !!???
Ha en jättebra dag !!

#7 Snart kommer vi!!!!!!!!!!
#8 Jag har varit på kattuställning på Sollentuna mässan under husdjursmässan för många år sedan. Det är bland det roligaste jag gjort!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.