PawPeds internetkurs
Kul att vi är fler härifrån som ska gå kursen
Stolt ägare till tre La permer
Jag måste ha missat något. Vad är det för internetkurs? Jag vet att det var en kurs i höstas som blev full på en gång. Är det en likadan? Finns det fortfarande plats?
Nej, det finns ingen mer plats. De tog in 20 st och nu är det fullt för den här gången.

Jag kom med eftersom jag blev över förra gången.

Jag belv också över från förra gången, så jag ska gå. Men undrar hur du vet vilka som ska gå, Monica? Tänkte om det stod på sidan eller något sådant, för jag hittar det inte….
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Jag är synsk.Nej men mailet som kom till mig var ju sänt till fler och där stod det ju vilka som mailet gått till.
Stolt ägare till tre La permer

#5 Självklart, ser ju det nu ju! *Fniss*
Vart ska man hålla utkik efter nästa kurs?? Någon hemsida?
Vill verkligen gå denna. Det gick inte att skriva upp sig förra gången efter att det blivit fullt. Fick bara fullbokat på min skärm 

#7 Håll utkik här. De lägger ut en länk där man kan anmäla sig när det är dags för nästa.
http://www.pawpeds.com/pawacademy/courses/g1/g1info_se.html
Tack! Ska bevaka sidan :-)
jag kom åxå med från min reservplats förra gången så det ska bli spännande att gå denna kurs!
Har nu anmält mitt intresse till nästa kurs. Tack än en gång 

Jag har också anmält mig, fast jag har ju inga planer på att bli uppfödare, men det vore så roligt att få lära mig mer…….
Har äntligen fått tummen ur och lyckats anmäla mig i kölistan!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Jag kom också med! Ska bli kul!! 

Jag kommer tyvärr inte gå, har inte råd. Jag får gå en senare kurs. Lycka till nu alla som har kommit med.
Jag är oxå medbjuden!!!
Jag har kommit med men har avsagt mig min plats. Vill inte bryta mitt i om jag får operationen. Ställt mig på kö till kommande istället

Jag har oxå kommit med men har avsagt min plats pga kommande operation. Men jag har ställt mig i kö till nästa.
Åh vad roligt att så många härifrån ska gå kursen!!!!