Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 350 ggr
A-M.H
0

Gunvalds kulor..last picture..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

..jaha då är det dags…kulor bort och "kulräkning" börjar…

Tyvärr hade inte min "veterinär" tid och jag är ledig denna vecka och vill inte vänta…men jag fick en tid på Animalen, Södertälje….de har ett gott rykte…så jag är nöjd…

7.35 i morgon..våran lilla pojke…jag är inte nervös..men "husse" ter sig som om hans kulor skulle bort…Skrattande

..ett sista foto på den lilla kulpåsen…bifogas…

aggeelin
0

Farväl farväl!  Till "spelkulorna" Skrattande

Här hemma finns det fler som kommer att förlora sina inom en snar framtid… jag tror inte att de kommer att sakna dem…

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

smirik
0

lycka till med lilla Gunvald, hoppas att allt går bra och att husse inte kommer sakna kulorna allt för mycket Cool

Abbe har just blivit fertil - i dag var första dagen hans kiss luktade apa…fy fan alltså vad det stinker men vi får leva med det. Skönt är det i alla fall att han inte skriker dygnet runt (endast halva) eller pinker andra ställen än på sin låda.

[Wiveka]
0

Hälsa "Animalen". Går nu på "Djurakuten". Det är lättare att ta sig dit när man inte har bil…….

jwen
0

Tur är väl att Gunvald inte vet vad som komma ska Glad. Vad skönt att du känner dig trygg med Animalen, när du är van med en annan veterinär. Lycka till imorgon!!

rexmamma
0

Synd på så fina kulor …. Fundersam

MonicaLagerquist
0

Är det julgrans plundring redan.Lycka till.

Stolt ägare till tre La permer

Lullan1
0

Glad Lycka till med din Gunvald i morgon!

[Silkwaves]
0

Stackars husse .. och Gunvald också - fast han vet ju inte vad han missar Flört 

Nej skämt å sido mycket bättre att kastrera i tid - innan man får problem. Ni gör alldeles rätt !

Lycka till !!

chikan
0

Lycka till Gunvald! Det var inte så farligt faktiskt. Hälsar Hugin och Fuffens - lyckliga, lätt päronformade kastrater.

LinusCRX
0

Det var ju också något att ta bild på! Skrattande

Har bara hört gott om Animalen från mina Södertäljekollegor. Ska tänka på Gunvalds kulor imorgon bitti när jag åker förbi. Lycka till!

omak
0

Bosse hälsar att det är ingen större skillnad hittills. Han är nu kastrat sedan en hel vecka.

Sewena
0

Zigge kommer på måndag att tillhöra samma klubb, " De kul-lösa"…Hoppas även att veterinären tar framändan ochså..för jag börjar få gråa hår på hans illa sjungande sång..trots att han har sällskap. Hoppas att det försvinner.

Zigge kommer att få 2 kullar efter sig..mer info på min hemsida om någon är intresserad.

Spotless
0

Lycka till Gunvald, det kommer att gå så bra! Måste bara få säga att den där kulpåsen var mycket söt. Generad

Aje-T
0

Mauritz hälsar att det märktes ingenting, det var bara två pyttesmå hål som läkte efter tre dagar. Det går säkert jättebra för Dig också Gunvald! Kyss

RacerDonnans
0

Lycka till snygging! Du blir en läcker farlig kastrat!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

Söta Pälsbollar, men inget *stort* ingrepp som det ser ut på bilden(Om jag får skämta om allvarliga sakerGenerad)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora