Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 181 ggr
Sashimis
0

12 veckor går fort

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I torsdags blev ungarna 12 veckor, och nu har första precis flyttat. De andra två flyttar på fredag, men som tur är så stannar lilla Sosa (hos min mor) så det blir inte alldeles tomt. Jag gjorde ett sista försök att fota alla i söndags så här kommer en bildbomb.

Först ut är S*Sashimis Speed of Sound, Sosa, som jag har på foder hos mamma. Här är hon farlig Flört

Sashimis
0

Sosa igen

Sashimis
0

och igen

Sashimis
0

Sen kommer killen i gänget, S*Sashimis The Scientist, som jag är lite extra kär i. Kommer sakna den kaxiga skrikiga snyggingen. Han ska flytta till Uppsala tillsammans med Rutan. Jag tror han kommer bli en stoor kille för han har enorma tassar och superlånga ben (och väger ½kg mer än Sosa).

Sashimis
0

Sci igen

Sashimis
0

en till

Sashimis
0

Sen kommer S*Sashimis Square One, Rutan.

Sashimis
0

En till på Rutan (med galen blick)

Sashimis
0

Sist ut är lilla nallebjörnssöta S*Sashimis Sparks som flyttade nu i eftermiddag. Hon bor bara en halvmil bort så förhoppningsvis får jag hälsa på henne någon gång.

Sashimis
0

Lillskruttan

Sashimis
0

Och en sista

kissan78
0

Nahh… Vad underbara dem är!! Å så stora dem blivit!
Pussa dem från mig och pappa Zorro!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

AnneAlva
0

Åh, vad småkissarna har blivit stora och vad fina de är! Vet hur tomt det känns precis när de flyttar, vi har fortfarande ca 4 veckor kvar att njuta av våra småtroll.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

chikan
0

Å vad fina de har blivit. Gillar särskilt Sparks. Kyss En riktig liten tötis.

LinusCRX
0

Åh vad söta och de har blivit så fina! Önskar dem lycka till med sina nya hem

RacerDonnans
0

Även jag önskar lycka till i nya hemmen och det var roligt att se hur stora och fina de blivit. Papsen är så mysig så de har att brås på (kanske mams e en go kisse också, då blir det dubbelt så bra)!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Lullan1
0

Vilka godbitar! Glad

[Wiveka]
0

Sötisar allihop!!

MartinaH
0

Vad fina de är allihopa! Min favvis är killen SciKyss

Aje-T
0

Jättesöta är de och jag önskar dem också lycka till i framtiden.

cherish
0

Men jösses vad de vuxit! Jag älskar bilden på Sosa när hon ser farlig ut!! *skrattar* Vilken otroligt söt chokladbit!! JHar de bara fått en bråkdel av pappas underbara psyke så lär de bli fantastiska familjemedlemmar i sina nya familjer!!!

Lycka till!!!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Sashimis
0

Vad kul att ni gillar mina skruttar Glad

#15 Ja mamma är en mycket go kisse (så det är dubbelt så bra Flört) som ligger hoprullad i mitt knä just nu med ett vakande öga på sina små som härjar runt med en piprensare. Tror dock de har ärvt hennes envishet för de kan bara inte förstååå att de inte får vara på bordet (och äta från tallrikarna..) när vi äter trots att de blivit nerlyfta 375 gånger senaste minuten… 

#20 Ja visst ser hon väldigt farlig ut ;) min lilla mörka (svarta) chokladbit!

kissan78
0

#21 Den envisheten har deras far också så dem lär nog aldrig lära sig att bordet ska man inte va på när husfolket sitter där. ;)
Jag kan garantera att mamma katt är lika underbart gosig som deras far, så dem har bara bra att brås på!
Sosa är såååå vacker, ge henne en extra puss från oss! Längtar tills man får se henne på nån utställning!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

[catze]
0

åh alla är underbart söta hoppas dem får det jätte bra hos sina nya familjerGlad

A-M.H
0

..underbar den lilla svarta tjejen..för visst är hon svart….eh..eller cholkad… ???..men uuuuunderbarast den lila killen….holy moses…tur att de har hem att flytta till och att det är fullt hus hemma hos oss….Kyss

KaCee
0

Oj vad tiden springer iväg!
Tänk att de redan är 12 veckor gamla!
De är jättesöta allihopa!

omak
0

Åh, vilka härliga kissar. Gillar Sosa när hon är farlig….

Sashimis
0

#24 Hon är svart (fast med en 500W strålkastare 1 meter ifrån blir färgen lite skum..). Jag är ju som sagt lite extra kär i Sci (som för tillfället håller på döda en mattkant tillsammans med sin mor) så jag förstår vad du menar ;).