Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 190 ggr
aggeelin
0

Godmorgon 2008-01-02

Nu har vi vänt på dygnet och känner oss pigga… vilket vi inte kommer att göra när det är dags att gå upp ur sängen. Passar på att önska morgonpigga en bra dag, snart är ni väl uppe förstår jag. Skrattande Sitter här med två gosekatter, har nyss stått i tvättstugan och gjort klart en stryktvätt. Godnatt och godmorgon - ha en bra dag

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

emiya
0

Här är en till som är uppe sent/tidigt!

Ligger i soffan och gosar med missarna, är förkyld och näsan rinner. Har tagit två ipren nu och ska se om det går att sova.

Hoppas alla får en fin dag - var ni än är!

Leffe
0

Har inte heller lagt mig än. Sitter och kelas med katter i fåtöljen

Eine
0

God morgon! Jag har iaf sovit då och då och är vaken tror jag.Ojoj flyttar sina vilda grabbar och vi har bytt adress några ggr i natt.Så fort som hon får som hon vill, så duger det inte.En riktigt bortskämd prinsessa minsann.Och grabbarna är nog de starkaste och mest livskraftiga jag upplevt på länge.De erbjuds ett dukat bord för 8, men slåss om 3 platser.Tokstollar är de!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

pallemaxwell
0

Idag ska jag åka upp till Sthlm igen. Tåg i 5 timmar med 3 katter, men jag hoppas det kommer gå lika smidigt som det gick att åka ner. Ha en bra dag alla.

cherish
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon och God fortsättning!

Jag och äldsta dottern tittade på massa avsnitt med Ghost Whisperer i natt till 02.30 ca och det var rejält fullt i huvudet när jag skulle försöka komma till ro … såg saker överallt … *ler* Vaknade 10.30 och sitter nu med kaffet och försöker kvickna till för att ta mig vidare in till frissan. Familjen ska till pulkabacken och jag hoppas hinna hem för att åka med dem oxå, annars får vi ta det imorgon. Det snöar och är -1 ute …. ser fram emot en skotertur. ;) Tyvärr inte lika fint väder som sist vi åkte skoter …

Ha en bra dag allihop!!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

A-M.H
0

God morgon !

Ja vem har inte vänt på dygent, schasade upp den stackars sambon i morse för att själv somna om….till väääldigt sent….Generad..fasar för nästa vecka när jobbet kallar igen…

Ska ringa och beställa tid för kastrering av Gunvald..nej..nej han har inte "misskött" sig än, men han är dryga sex månader (med nån dag) och vill ju inte at det ska bli jobbigt varken för honom eller för oss andra här hemma.

Ha en bra dag !!!