Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: allmänt-cornish-rexprat
Läst 276 ggr
[Silkwaves]
0

Lite het chili så här i mellandagarna...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kan inte låta bli att lägga ut lite bilder på bebbarna mina så här i mellandagarna ! Först ut är lille Peppar själv.

[Silkwaves]
0

Sedan kommer lilla Suss - enda tjejen.

chikan
0

Men jösses så söta! Mer mer!

[Silkwaves]
0

och så har vi den lille busen i familjen Super Stuff.. Tuffing..

[Silkwaves]
0

och allra sist BP ! Charmören.. BP eller Tuffing blir kvar hos mig Vem ??? Älskar dem båda .. . och båda har sina olika kvaliteter.. ångest… (fast positiv sådan…)

chikan
0

Förstår verkligen om du har problem att välja! Men det är ju ett lyxproblem kan man säga när du har så söta lakritstroll att välja mellan. Flört

LinusCRX
0

Kyss Gu' va' söta alla är! Undrar just vart Peppar ska flytta… Flört

[Wiveka]
0

Åhh, vilka sötnosar!!

PiaW
0

Ojojoj vilka sötnosar, men tror att jag hade valt Tuffing Räcka ut tungan

Sashimis
0

Oj vilka heta finingar du har där! Heeelt underbara hela högen Kyss

MonicaLagerquist
0

Så fina dom är.

Kattutan men stolt Plåtis ägare

majsan
0

Alla är jättefina men min favvo är suss, honan..sååå söt

A-M.H
0

..jag vet vart Pepper ska flytta……Oskyldig..nej nej nej..inte hit… vi har fullt…men jag vet en kille…kattkille som kommer att få en härlig underbart söt het bästa kompis…

mumsikoff
0

Åååh, sötisar!

Spotless
0

#4 jag gillar ju tjejen, sååå söt! Av killarna är Tuffing en favorit.

#6 nahä? Till dig?

rexmamma
0

Jättefina allihop! Min favorit är ändå Suss! Kyss

[Silkwaves]
0

#6 Tihii.. bra får han det alldeles säkert …

Jaa ni Suss är ljuvlig - jag vet … (just nu min bästa uppföding som det ser ut..)

Jag verkar säkert vara en stor idiot som säljer henne, men jag skulle aldrig göra det om det verkligen inte var till rätt person. Går det inte lås blir hon kvar (fast det gör det säkert .. går i lås alltså..)

#8  och 14 Tja.. jag vet inte varför - jag gillar också Tuffing.. fast helheten är definitivt bättre på BP - just nu.. Tuffing är en vecka senare i kroppsutveckling.. (inte mentalt..)

LinusCRX
0

#14 ja tänk så det blev Skrattande

smirik
0

Men åååh vad fina och söta dem är Anki, bäst giller jag lilla suss och av killerna skulle jag helt klart ha tuffing kvar - han är så fin fin

lockar
0

Vilken fina kissar. Tjejen är verkligen fin. det är tur att man har bestämt att man bara ska paddtjejer.

RacerDonnans
0

Grattis till fina kissar. Jag föll för tuffing, säkert gör bilden en hel del. #17 Grattis och Lycka till med grabbarna. Skönt för Linus att få en kompis även om han kommer vara pest en liten stund och mellan varven. De kommer få jättekul.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Eine
0

Fina Kysskissar, med sååå lovande linjer i ansiktet.Inget knipt eller nåt, och hakor ser det ut som! Lycka till med de söta små!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[catze]
0

åhh sötnosarnaKyss och vilken cooling super stuff  har blivit o goa BpKyss bägge är super finaGlad och vilken söööt bild på suss och morfar pip!!! (på hemsidan)

Spotless
0

#17 skoj! Räknar med ännu en kille i grupp 2 på utställning framöver då rå.Glad 

#19 nähe, men det kan man väl inte bestämma… Skrattande Flört Men tänk så här då, en röd liten flicka är ju "nästan" en padda. Flört Generad

AnneAlva
0

De är jättefina allihop, vilka underbara små representanter för rasen! Mellan pojkarna vet jag inte bara på bilderna vilken jag skulle välja, måste nog träffa dem innan jag ger något utlåtande, vore ju nesligt att behöva ändra sig. Skrattande Suss är verkligen pappa upp i dagen, samma ögon och former i ansiktet.

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

Aje-T
0

Ohh min favvokull 2007! Så kul att Peppar får en så bra ny familj och att jag säkerligen får möjlighet att pussa lite på honom.

Jisses Anki så svårt att välja, alla ungarna är otroligt fina….

LinusCRX
0

#25 Självklart! Du vet var vi bor…eller…? Du behöver nog en ny kartläsare eller var det tvärtom Skrattande

A-M.H
0

# 26….ha ha ha jag var föraren och Aje var kartläsaren….vi får väl komma igen…med karta…igen…för båda är vi senila och minns inget av vägen vi körde….Oskyldig

[Silkwaves]
0

Det finns verkligen inget gulligare än småbäsar… hoppas våra - icke katttillvanda nyårsgäster också tycker det för annars blir det bastun över nyårsnatten säger maken.. (Måste vara fgästerna han menar ? För inte kan man låsa in så små sötnosar heller ??Oskyldig )

Kanske skulle vi hitta på en forumfika hemma hos mig - innan bäsarna flyttar ? Alla har väl GPSer nu efter jul så det borde gå lätt att hitta ? Hemlis

Vad tycker ni ska jag lägga ut en tråd med förslag på dag .. ?Måste bli en liten bit  in i januari för vi har lite barnkalas och sånt att fixa först..

Kmedist
0

Oijoi, låter härlig idea, men jag kan inte komma (har ny GPS, men…) Hälsä lilla Steve-bebbisar från mej!

A-M.H
0

….#29 skicka GPS-en till mig….hi hi..jag är hopplös på att hitta….

..trodde inte en sekund att han menar att katterna skulle in i bastun..tveklöst menar han gästerna…grovtvätten kanske är bättre förresten..ja så stökiga som somliga kan bli på nyårsafton..Oskyldig

….ääälskar den lilla röda tjejen..ja alla är jättefina…men den röda tjejen…Kyss

LinusCRX
0

#28 & #30 *skrattar gott* självklart menade han väl att gästerna skulle in i bastun. Kan inte tänka mig något annat. Skrattande

Aje-T
0

Jaaa Anki, jag vill verkligen komma ut till Dig och pussa på alla katterna. Glöm intte att jag har forumfika den 20/1, eller så flyttar jag fram den…

A-M.H. jag hittar till Anki, har ju varit där ett antal gånger, fast mest med buss då och känner till omgivningarna mycket bra då jag missade att hoppa av vid rätt hållplats en gång och fick en rejäl lantpromenad ;-)

A-M.H
0

#32…kanon..jag står för bil och framförande av fordonet…och du för vägbeskrivningen….Skrattande

[Silkwaves]
0

Woops det ahde jag glömt.. Vill ju jättegärna forumfika hos dig .. Ska kolla kalendern här hemma återkommer inpå nya året.. Men kattungetitt kan jag ju bara erbjuda innan de små flyttat och det kommer de ju att göra där i början av februari ungefär.. Annars får vi vänta till min nästa kull när det nu kan bli dax för det .. Typ hösten vintern 2008 tror jag det känns som…

Vi måste nog "läka huset" lite efter dessa vildbasare.. De är mina absolut tdigaste, största och vildaste rexbebisar ! Steve, Steve vad har du för supergener ?? Kyss

Aje-T
0

Jamen då skjuter vi upp mitt forumfika till Februari istället. Jag vill INTE missa den här kullen!!

#33, A-M.H, he he, det blir kul att ge sig ut på nya äventyr, den här gången borde vi slippa sightseeing Cool

cherish
0

Åh Anki - vilken underbar kull du fått!!! Fast det var ju ingen överraskning … *ler* De är så otroligt fina, och vilka öron … kan inte alls säga vem som är bäst eller så, den kunskapen har jag nog inte tror jag *rodnar* men den jag föll för var nog BP … sååå otroligt charmig!!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com