God morgon 2008-01-01
God morgon. Hur mår alla idag. Fick någon i sig för mycket ost och kex i natt. Själv var jag nykter. Det tråkiga är att under julen hade jag en sjuk rex hemma och nu den här helgen en dålig skogis. Få se om han måste till veterinären idag. Han verkar ha förstoppning. Har haft i honom mikrolax men det har inte hjälpt, Parafinoljan spydde han upp.
Sköt om er under årets första dag
God dag!
#0 Oj vad tråkigt Leffe. Jag hoppas skogisen mår bra snart! En kram till er båda.
Jag håller fortfarande att försöker bli av med min förkylning. Lite bättre idag, men man har varit sänkt. Imorgon är det dags att jobba igen. Ledigheten gick fort..kanske lite väl fort 
God fortsättning alla!
Godmorgon! Här mår vi bara bra, det var trevligt firande igår och sent blev det… Nu snörar det ute, hoppas det blir lite lagom vitt. Ha en bra start på året alla och Leffe, hoppas att skogisen mår bra!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

God morgon !
Här mår vi också bara bra. Sambon börjar jobba i morgon, men jag är ledig till efter trettonhelgen. Tjoho !!!!
Snö här också, snart ut på en långpromenad.
Leffe vad jobbigt, är det killen med "röret" igen…stackaren..
God fortsättning på er alla !
God förmiddag! Här firades med cava till matte , reprisfilmer på TV och väntan.NU har Ojoj i alla fall fått sin kull och jag tror alla är ute.Fyra hannar är det, alla välpälsade och välskapade.Jag har redan bestämt att den snyggaste ska stanna !
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God eftermiddag!
Har fullt upp med att gå igenom alla inlägg som skrivits här på sajten sedan mitten på december… Vi har nu äntligen kommit på plats i nya lägenheten och allt är superfint! Här kommer vi att trivas bra, det är jag säker på!
Igår firade vi nyårsafton här hemma tillsammans med familj och vänner. Katterna var helt uppspelta och satt i fönstren och kikade glatt på fyrverkerierna utanför! Rädda? Nädå, de var jätteintresserade! *fniss*
Idag tar vi det lugnt, jag har tvättstugan. Ganska skönt faktiskt!
Vill också passa på att önska er alla en god fortsättning på det nya året!

God fortsättning.
#0 Trist att höra. Hoppas på snabbt återfrisknande.
#4 Grattis till de små! Ser fram emot vidare rapport!
#5 Grattis till att ni börjat komma tillrätta i nya hemmet lagom till nya året. Du har varit saknad även om jag sett att du varit in någon "snabbis" i alla fall mellan varven.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack! Jo, jag har kunnat kika in genom mobilen. Inte världens bästa, men man kan iallafall läsa lite rubriker!

God kväll!
Har tagit det lugnt idag och vårdar en liten förkylning jag fick med mig hem från England. Det har snöat här idag och lockade inte till promenad, fast man borde efter allt stillasittande i helgerna…..
#0 Hoppas det går bra med skogisen och att han blir bra snart!
#4 Grattis till de små nya liven!
#5 Kul att du är tillbaka, Lullan!
#3 Ja det är han.
Vet inte vad som är fel. Nu är magen i gång igen efter två microlax. Han måste tydligen få i sig parafinolja dagligen. Har gått från James Wellbeloved till Orijen. JW innehåller ju ris och det kan ju vi bli hårda i magen av. Orijen innehåller inte sådant om jag fattat det hela rätt. Men det blir samma sak i alla fall.
Bra att han repat sig!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora