Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 169 ggr
smirik
0

God morgon 30 december

God morgon

Årets näst sista dag.

Iris börjar klänga på mig, vilket är ett tecken på att det efterlängtade löp nog är på väg men jag vågar knappt hoppas hon har lurad mig fler gånger denna månad.

Skall ha lite jobb från handen och sen bara njuta av dagen.

Ha en skön dag alla

Eine
0

God morgon.Hon kommer nog igång ska du se!Här bäddas det för fullt av min högdräktiga hona. Det kan ju dröja någon dag till, men det kan gå jättefort också.Jag är beredd !

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Natali
0

Godmorgon.

Lycka till med löp och födsel.

Sjalv fick jag lite sovmorgon. Har just ätit frukost, medans grabbarna är ute o skottar snö med lilla traktorn.. (Bra att båda "barnen" har något att göra…). Mor o famlij kommer i kväll, så vi ska röja lite. Sen så ska jag försöka åka in till stan o köpa spenat till sallad, de hade slut överallt. Och det måste jag ha till imorgon. Jag hoppas det finns.

Var o hälsade på Martina o Idun i förrgår. Bilder kommer så småningom.

Ha en bra näst sista dag 2007!

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

aggeelin
0

Godmorgon. Här har vi också haft sovmorgon. Vaknade nio men katterna låg i sängen och var så gosiga så det var svårt att gå upp. Tänk att det här året är slut snart, tiden bara springer iväg Hemlis. Och nu måste jag tänka ut vad vi ska äta också, det är svårt. Han en bra dag alla Skrattande

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

RacerDonnans
0

God morgon? Nja inte riktigt morgon då men ändå. Här stökas en del, men i övrigt tänker jag försöka ta det lite lugnt ett tag nu. #2 Ser fram emot bilderna, var ju med dit och hon är så go tösen. Har ju förvarnat att jag kommer stjäla bilder på "barnbarnsbarnet".Flört.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

LinusCRX
0

God eftermiddag!

Har kommit till nysfasen i min förkylning, så man bör hålla sig på avstånd  Skrattande Linus undrar var det är som låter hela tiden…men tycker det är ganska mysigt att gosa, hjälpa till med lösandet av korsord och läsa deckare. Härligt med sällskap när man känner sig lite vissen.

Hoppas ni har en lite friskare näst sista dag!

Leffe
0

God dag. Har nyss vaknat med ett gäng hungriga katter i sängen. De låg där så snällt och väntade. När jag väl satt mig upp fick de full fart ut i köket jamande. Nu närmast väntar hockey på teven Färjestad-TIMRÅ. Sedan ska lugnet lägra sig i lägenheten inför det kommande nyåret, i och för sig man vet ju inte om katterna tar det lika lugnt.
Lycka till med löp och kommande kattungar, sköt inte om förkylningen (den ska bli sämre och du bättre)

Sköt om er

emiya
0

God kväll!

Hemma igen från England och saknar dottern och barnbarnen så det värker! Har tagit det lugnt idag, packat upp och kört tvättmaskinen samt varit ute och köpt mat. Kan inte fatta vart dagarna tog vägen…!

Leffe, läste det tråkiga med din Mirre och beklagar verkligen! Vet ju, som de flesta av oss djurägare, hur det känns.

Önskar också lycka till med löp och kattungar, samt krya på er ni som är krassliga!

Inlägget är låst för nya kommentarer