God morgon 29/12-07
God morgon. Har kommit hem från arbetet. Snart sovtid. Ska kelas med katterna först och få i mej en kopp te. Så jag säger god morgon och samtidigt god natt. Ha nu en trevlig helg.
God morgon!Vi går i väntans tider och sover inte så bra på nätterna, jag och Ojoj.Dvs Ojoj väntar ungar , jag bara väntar.Det ska bli mycket spännande att se om min nästa showgirl/boy föds i den här kullen.Pappa är Lilla B, med sin raka fina profil och läckra kropp.Annars ska jag tvätta i dag, och handla skumpa och en ny pocketbok.Ha det gott.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

godmorgon.
idag är det spännande. Jag ska snart åka till skövde och hämta hem det efterlängtade tillskottet till familjen=) Tiden har gått ganska fort ändå.
ha en bra dag alliihop
#2 En goding minsann!Fiiiiin kille!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God Morgon, God Morgon!
Själv sitetr jag färdigklädd o klar att ge mig av till jobbet. Har haft glädjen av att vara ledig från skolan sen 21:a, så att gå upp såhär tidigt är redan ovant…. Samtidigt fortsätter det olidliga väntandet efetr att Katja ska börja löpa… Hon verkar ha tagit jullov hon också…
#1 Eine, jag sitter och väntar här också! Kan knappt bärga mig till dem små kommer :) Att tiden har gått så fort! Puss på Ojoj o Lilla B!
#2 Ååh, va roligt! Vi vill ha bilder när ni kommer hem! Lycka till!

God morgon! Bosse är nu sitt vanliga, busiga, jag. Han är möjligt lite mer sömnig men annars helt återställd. Här har ungarna i området redan börjat smälla så smått om kvällarna. Bosse reagerar inte ens. Det känns skönt inför nyår.
1# intet är väl som väntans tider…
2# Vad kul med ny familjemedlem!
3# Har du testat att stimulera henne med att visa bilder på den blivande prinsen?
God morgon!
idag blir en slappardag, tror jag. Eventuellt till jobbet för att hämta antibiotikasalva till mitt ena öga.
Anthea har varit ute på vår nyinglasade balkong och spanat på hundar som går förbi. Spännande!!!!!
Ha en bra dag!

God morgon
Regn och blåst ute brrr….
Vi går också och väntar….på att det skall passa Iris att gå i löp. Nu har hon löpt igenom sina p-piller det sista året och när vi då tar henne av dem då tycker hon minsan inte hon skall löpa - Hon driver med sin matte gör hon 
1* lycka till hoppas allt går bra och det blir massor fina bebisar.
2*grattis jag ser fram i mot bilder på det lilla under.
Ha en bra dag alla
God mrogn!
Vaknade med värk i bihålerna och ont i halsen…jäpp dags för årets sista förkylning…så det blir till att kurera sig idag.
Linus har haft sovmorgon till kl 10.38! Han som har stökat och buffat på oss när vi sovit längre än till kl 8.00.
#1 Vad spännande!
#2 Lycka till med nytillskottet!
#4 Hihi…jo det verkar vara jullov för Katja gillade #5 tips om att visa bilder 
#6 Anthea måste gilla och se ner på de där byrackarna 

God morgon !
#2..vad spännande….några foton sen..eller hur..??
..fy för förkylning och ögon inflammation…
..har du haft sovmorgon Linus..skickar ett nyvaken foto på mig till dig…fast jag är kille…/Gunvald
…idag ska dammsugaren få jobba lite..samt snabbba fötter ut och lämna in hästraden som jag filat på i flera dagar…
Ha en jättebra dag !!!

#9 Vilken härlig bild!
God dag. Sovit halva dagen - toppenskönt. Kul för alla er som går i väntas tider. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge eller vad nu ordspråket säger. Själv ska jag inte göra något speciellt idag och inte väntar jag på något heller. Sitter här vid datorn med en spinnande Pysen på axeln.
Sköt om er

God dag alla! Jag har också sovit länge idag. Verkar bli en riktigt slö dag för oss, F ligger i soffan och tittar på sport och katterna ligger och slöar, trist väder…..

Goddag!
Sitter hemma hos svärföräldrarna och har precis lämnat in min v75-rad för denna vecka, någon gång ska det väl lyckas mig (eller oss ska jag kanske säga, A-M.H
). Kattbarnen har blivit väldigt beresta nu i julhelgen och både fått åka tåg och bil mellan Uppsala-Motala-Avesta. Det har gått hur bra som helst, ingen oro och inga olyckor, de är så duktiga! *pyser av stolthet*
#1 "Inget är som väntans tider", eller…?
Hoppas allt går som det ska.
#7 Iris vet bästa sättet att driva sin matte till vansinne, jag tror det är en inbyggt program i varje katt.
Ska ju snart åka och välja ut en släkting till eran fröken, ska bli sååå spännande. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Har idag lyckats ta mig till jobbet och gjort undan en del som måste göras. Trött när jag skulle gå upp, det var sååååå svårt att somna. Vi hade två terrorister som var mycket påhittiga… och det gjorde det svårt att somna. vi har ett gammalt skåp där vi har porslin och annat som vi är lite rädda om… och det hade de (läs Charlie) lyckats öppna.
Charlie klampade omkring där och Maxen var på väg in. Jag var uppe och tejpade ihop skåpet upp- och nertilll (han som påstår sig vara teknisk ingengör-görde ingenting). När det buset var stoppat for en träskopa med stenar i golvet. Det var Charlie som lyckats haka av den från spännet på väggen. Sen spelades det fotboll med sten till matten gick upp och plockade undan. Sen vidtog nattrace… tills de små marodörerna kom och la sig. Charlie under täcket som vanligt och nu hade han sin riktiga spin-och-tramp uppvisning. Jättemysigt 
Men de är härliga våra katter! Ikväll fick de en tunnel att leka i och det var roligt!
Jag ser att det är mycket foton på gång, ser fram emot det!
simma lugnt 
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

# 9 haha vilken underbar bild 
#14 ja jag har hört rykten om att dem är super fina pojkar och det finns ju lite att välja på
Iris älskar att driva med sin matte det gör hon dagen lång och sin sön har hon snart också fått med på leken - jag är en slav - så är det 

Hej hopp. Skall natta tjejer nu. Har varit till stan och fixat Fredriks julklapp idag samt handlat lite kläder m,m på rean (mest till tjejerna då, men det blev något plagg även till mig).
Ni verkar nästan alla ha haft spännande på olika sätt idag.
Leffe, hur var kvällen? Har inte fått rapport om du hade tröjan eller ej.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Jag hade tröjan och Timrå vann i Sudden Death
Kul att det blev en lyckad match, Leffe. Man ska aldrig underskatta tröjor
. Har en sverigetröja på mig under vm….