Har känt bebisarna!
På julaftonskvällen kände jag nåt som inte var Phoebes tarmar, små buffningar eller rättare sagt som om nån sträckte sig i magen .. kan det vara de små??? :) Hon är tjock som en mindre öltunna (foto kommer när jag får tid att uppdatera) och tuttarna är svullna och knallrosa.
Hon har börjat gå och ropa - gör de så?? Är hon på gång att vilja boa …?
Nu vill hon inte ligga under täcket utan ligger PÅ täcket utsträckt om nätterna …. varm antar jag ….
Usch, jag känner mig som en orolig hönsmamma …. förresten … hon vägde 4,2 kg igår….!!!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Sååå roligt att höra! Det här blir sååå spännande! Tror säkert det var de små du kände. Om du trycker lite lätt (Mycket lätt) när du känner en spark, eller rörelse, så kan de börja "slå tillbaka" det är lite roligt. =)
Tror det är dags att bygga lite bon rumtomkring huset. De näjer sej ju oftast inte med den man tycker är bäst. *Fniss*
Som jag sa till dej tidigare, så gissar jag nu på 6-7 små där inne! Ska plocka i hop lite smått o gott till dej. Har ju en nappflaska som är suverän. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Ohh vad kul att du känt dem små!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Å vad spännade! När är det beräknad nedkomst?

Låter spännande. Vi måste träffas mycket snart nu!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Visst är det en härlig känsla..passa på att njut nu och längta..
Åh så mysigt… Kände du många
??? Är bara liiite avis…
Ha det gott och ge henne en kram från mig (även till övriga familjen…)
va kul hoppas allt går vägen:-)
#1: Börjar själv bli orolig över att det är många därinne! *flämt* Tack för att du lånar ut grejer, jag har ju ingenting .. VAD behöver man?? Har fixat några platser att ligga på nu men hon föredrar att ligga ovanpå tumlaren ;) på den rena tvätten.
#2: Ja det var en härlig känsla, som när jag kände Jacs första rörelse i magen.
#3: Beräknad nedkomst är 16 januari … *biter på naglarna*
#4: Absolut! Du är välkommen förbi nästa vecka om du kan och hinner, denna vecka måste vi försöka fixa klart Mejas rum. Halva rummet är klart nu … *pust*
#5: Jag pussar magen och njuter varenda dag! *ler stort*
#6: Har känt rörelser på båda sidorna men hon är så stor och jag så oerfaren så jag vet inte hur hornen är utformade osv så jag har ingen aning om hur många jag känt, men varje sida har bebisar iaf. :) Kram tillbaka till familjen!
#7: Tack så mycket!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Vad roligt, snart kan du nog se (om du inte redan kan det) små sparkar i magen. Det ser jättefestligt ut fastän jag misstänker att det kanske inte är bekvämt alla gånger att ha små sparkande pälsmonster i magen.
Nu ser vi fram emot den 16:e januari!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.