God morgon 28 december
Såg ingen god-morgon-tråd för idag, så jag startar en hel enkelt.
Jag är en stolt matte till en jätteduktig liten kille, som skötte sig bra hos Fru Veterinär idag. Det var dags för blodprovstagning och han sa inte ett knyst. Just nu tror han att han är stelopererad när han fick ett stort plåster
. Jaha, nu får vi vänta tills vi får svar om det har blivit några rabiesantikroppar.
Ha en bra fredag!
God dag på er säger väl jag då. Hoppas du får ett bra svar på provtagningen. I kväll ska jag åka till Södertälje och gå på hockey. Fick i julklapp biljetter till matchem Södert'lje mot mitt favoritlag Timrå. Matchen går av stapeln i kväll. Ska bli kul framför allt efter den tråkiga gårdagen. Snacka om kontraster.
Sköt om er idag

#0 Duktig pojke! Förstår att det känns eländigt med ett plåster på benet. Vi håller tummarna att allt är som det skall.
Här rullar allt på och idag skall jag förbi Martina. Det skall bli så kul att träffas igen.
#1 Du hann få in ditt före mig men jag såg det inte. Hur blir det med tröjan ikväll? Ha så trevligt och jag hoppas du kan koppla bort tankarna på Mirre en stund. Han kommer finnas med dig framöver men han (och jag) unnar dig en underbar kväll!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon/förmiddag..Leffe, jag har tänkt på dig och din svåra dag igår.Hoppas det känns lite bättre nu när du slipper oroa dig varje sekund.Och ha mycket nöje av din julklapp i kväll!
Linus, det är säkert ett bra antal titrar så att du kan åka till Finland.Gör bara inte som jag:glömmer att vaccinera igen efter ett år….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon !
Första gången jag slog upp ögonen idag var det härligt blå himmel och inte ett moln, skulle bara sträcka lite på mig och vad hände…..snark…snark…och när jag (vi) vaknade nästa gång var det grått, helmulet och regn….nu sover alla missar igen och jag undrar hur jag ska får ut sambon på långpromenad i detta väder…
Filar lite på V-75 raden tills i morgon….tänk om…tänk om…
Linus vilken duktig kille du är…..låg din"mamma" på golvet med fötterna högt….
Leffe tänker på dig idag….
Våran lilla Gunvald fyller ju 6 månader idag..vilket stohej…han är "pappas" bortskämda pojke..vilda pojke….vill jag bara tillägga…
Ha en jättebra dag !!!!
#4 Hoppas att du vinner 17 miljoner! Visst vore det häftigt!?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#4 Så illa blev det inte…mig stängde de in i undersökningsrummet medan Linus fick utforska resten av kliniken….bra strategi tyckte jag.
Håller tummarna för att de där envisa miljonerna äntligen hittar hem till dig!
#1 Hoppas du får en bra kväll med Timrå!
#2 Hittade getemese av Åre choklad - är det den?
#3 Ska försöka hålla reda på alla vaccinationsdatum, vore ju snopet om man måste börja om. Tack för omtanken!

. Ja, det är ju getmese och inte vanligt messmör.
Kan samtidigt rapportera att fikat hos Martina m. fam smakade gott. Flera sorter varav två som jag inte ätit sedan jag var liten så jag blev sentimental. Det gjorde att jag var tvungen att äta en av varje. Tack än en gång för gott fika idag Martina. Hälsa övriga också.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Idag för en massa år sen fick jag körkort.Det som jag för ett par år sen lämnade tillbaka.
Stolt ägare till tre La permer